Lizzy schreef:
Ja maar Laura, jij bent toch zelf diegene die zich dat aantrekt? Je bent toch zelf diegene die zich in deze discussie mengt? Als zij iedere holistische gedachten absurd en debiel vinden kun jij daarna besluiten of jij hen de moeite wel/niet waard vindt om mee verder te discussieren.
Ik heb verder geen zin om me met jouw discussie te bemoeien. Mensen die holistische denkwijzes of websites afwijzen alleen op basis van "ze zijn holistisch en dus onzinnig" vind ik te onzinnig om mijn tijd aan de verdoen.
Ja, daar heb je ook helemaal gelijk in

. Ik ben trouwens geen discussie aangegaan, heb alleen een paar links over knoflook geplaatst en daarna was het een redelijk eenzijdige 'discussie', waarin mensen die knoflook geven als malloten werden weggezet. Ik was overigens wel even onder de indruk van de heftige reacties op het feit dat ik aangaf knoflook te voeren en was benieuwd of ik bepaalde informatie over knoflook had gemist. Toch bedankt dat je je er een beetje mee hebt bemoeid, want ik vind jouw llink erg interessant
En pop: ook dank voor jouw reactie. De tegenstanders daar van het voeren van knoflook vinden het idd beter om met reguliere middelen te ontwormen, aangezien zij natuurlijk ook van mening zijn dat knoflook geven om die reden onzin is.