Ik gebruik hem al een paar jaar. Vind hem prima Fijne prijs en wast goed schoon.
Ik heb 1x hele rare vlekken er mee in mijn molton hoeslaken gekregen. Hoe dat is gekomen, geeeen idee.
Heb nu toevallig een fles vloeibare robijn cadeau gekregen (ik gebruik altijd poeder). Deze ruikt echt veeeeeel sterker dan die van de lidl. Daar vind ik weinig geur aan zitten. Maar gebruik ook altijd wasverzachter. Dus weinig geur aan het wasmiddel vind ik prima
nou heb net het een en ander ingeslagen ook de was poeder vloeibaar wil ik niet,heb ooit de miele monteur afgeraden.
De vette smeerkaas hadden ze niet heb de 20 plus maar genomen,ook met tuinkruiden was er niet zal mij benieuwen of de waspoeder goed is
word vervolgt
kiara schreef:
nou heb net het een en ander ingeslagen ook de was poeder vloeibaar wil ik niet,heb ooit de miele monteur afgeraden.
De vette smeerkaas hadden ze niet heb de 20 plus maar genomen,ook met tuinkruiden was er niet zal mij benieuwen of de waspoeder goed is
word vervolgt
de monteur raad vloeibaar af?
mijn monteur zei ooit dat ik nooit poeder moest gebruiken.
zag trouwens ook dat er mensen op zoek waren naar 3 liter diepvries zakken die hebben ze bij de dirk van den broek niet op rol maar in doos,prijs weet ik effe niet maar niet duur
Martine-Tom schreef:
Dat hoorde ik ook, en poeder hoopt zich op daarom moest ik afwisselen
ja zal ook best wel ,maar ik doe zo nu en dan de machine laten draaien op 95 graden met een flesje reiniger erdoor (koop ik voor nog geen 2€ bij de dirk)
Dan is hij voor mijn gevoel weer schoon
poeder hoopt zich op zei hij en aangezien ik een combi wasmachine met droger heb (dus 1 apparaat) is dat niet goed. Slijmproppen zal niet snel gebeuren, want alles wordt vermalen voordat het de afvoer in gaat (ivm drogerfunctie, pluizen).
kiara schreef:
ja zal ook best wel ,maar ik doe zo nu en dan de machine laten draaien op 95 graden met een flesje reiniger erdoor (koop ik voor nog geen 2€ bij de dirk)
Dan is hij voor mijn gevoel weer schoon
Tip om 1 keer per maand op 90 graden te wassen kreeg ik ook. Werkt wel heb ik het idee.