Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Die gaat je dubbel en dik smaken!! Geniet ervan!!
Eet ze Kim!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen eieren op de post gedaan. Het moet toch niet gekker worden.
;D;D
Ze vonden het reuze interessant bij de appie.
;D
Ze vonden het reuze interessant bij de appie.
Wat fijn Kim! Ein-de-lijk! Laat de taart je maar heel erg goed smaken!
Hier druk aan de poets. De vogelkamer moest een grote beurt. Zeil in de voliere moest er ook uit, vloer goed schoongemaakt. En dat terwijl er zo'n klein groen kreng de hele tijd bezig is om in mijn tenen te bijten
.
Hier druk aan de poets. De vogelkamer moest een grote beurt. Zeil in de voliere moest er ook uit, vloer goed schoongemaakt. En dat terwijl er zo'n klein groen kreng de hele tijd bezig is om in mijn tenen te bijten
De paralimpics staan hier even op. Zegt de commentator: "Ze komen heel beneden". Hoe lullig, als ze heel waren, deden ze niet mee aan de paralimpics....
Wat fijn zeg voor jullie! Eindelijk weer wat meer zekerheid! Krijgen jullie ook nog rente over het te ontvangen bedrag van de afgelopen 15 maanden?Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie(op zaterdag gewoon!)
15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!
Zometeen taart halen om het te vieren![]()
![]()
OT:
Is het al bedtijd? Zojuist 2 families uit Libië ingecheckt die hier voor een medische behandeling komen en voor een maand 2 appartementen gehuurd hebben. Ik ben de hele tijd aan het heen en weer rennen geweest tussen de 5e verdieping, ons eigen appartement en de kelder en moest tussendoor ook nog telefoon beantwoorden. De dag is nog niet eens op de helft en ik heb nu al het gevoel dat mijn energie op is. Misschien straks toch nog even een middagdutje doen voordat ik dan aan de kook ga...
Wat fijn voor jullieKim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie(op zaterdag gewoon!)
15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!
![]()
Zo! Eindelijk dan...Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie(op zaterdag gewoon!)
![]()
Wat een opluchting! Gefeliciteerd!Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie(op zaterdag gewoon!)
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Gefeliciteerd Kim, laat de taart maar smaken!
Ik zeg, neem maar 2 punten taart!
Geniet ervan!
Geniet ervan!
Oh Kim, dat is een opluchting zeg! En dan is het wel fijn dat zo'n instantie ook op Samstag nog even belt. In Nederland was je dat niet gelukt 
Geniet van de taart!
Geniet van de taart!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ooow Kim wat fijn!!!! 
Ik heb een nieuw strijkijzer en ik denk dat ik hem even ga gebruiken.