Sommige weeën duren langer. Lijkt net alsof er 2 aan elkaar geplakt zijn.
Ik moest vanmorgen een beetje lachen om mezelf. Was helemaal aan het hopen dat het zou gebeuren.. Met denk ik omg waar hoop ik eigenlijk op. (Denkend aan bevallingspijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

ik kwam hier even kijken, maar het zet niet heel erg door precies.Nadia schreef: De weeën zijn nog goed op te vangen. Leuk vind ik ze niet. Maar ben nog wel ontspannen. Ga zo beginnen met het eten koken
Waar lees je dat?? Hier in dit topic vragen we het ons "slechts" af omdat we nog niks van haar vernomen hebben vandaag.Pauline schreef: Ik lees dat Koekje aan het bevallen is? Heb ik dat gemist?

hahahaha kan je nagaan wat een aannames je kunt doen.Nadia schreef: Waar lees je dat?? Hier in dit topic vragen we het ons "slechts" af omdat we nog niks van haar vernomen hebben vandaag.

Ik lul jullie zo een tweeling in de buik!Nadia schreef: Hihi..![]()
Het zou zomaar kunnen dat ze aan het bevallen is. Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is![]()
Dat laatste is zo herkenbaar. Dat had ik op het eind van de bevalling. Toen wilde ik gewoon naar huis, omdat ik toch tegen het laatste stukje op zag.Nadia schreef: Ja ja..ik zit me hier stierlijk te vervelen :p ik wil ook wel beginnen.
Sommige weeën duren langer. Lijkt net alsof er 2 aan elkaar geplakt zijn.
Ik moest vanmorgen een beetje lachen om mezelf. Was helemaal aan het hopen dat het zou gebeuren.. Met denk ik omg waar hoop ik eigenlijk op. (Denkend aan bevallingspijn)