Heeel herkenbaar.eelke schreef: Zooo even de achterdeur open zetten, hee kijk een mus, lig je lekker te slapen Soepie? Dan gaan we even de konijnen eten geven, ja je mag wel even drinken hoor, oh wat ben je toch een gekke beer etc etc![]()
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Niet handig , de voerbakken van de bietels verwisselen waar wat homeopatische middelen inzitten.
Jasper wordt dan niet schijnzwanger en Otje krijgt gesmeerde gewrichten en kan lekker poepen met de extra zalmolie capsules .
Jasper wordt dan niet schijnzwanger en Otje krijgt gesmeerde gewrichten en kan lekker poepen met de extra zalmolie capsules .
-
hannabelgje
- 5-sterren

Is toch fijn dat Jasper niet schijnzwanger wordt. 
Zondagochtend gestruikeld over een polletje
gevolg zere schouder en al 2 nachten slecht geslapen
Zondag tegen de middag werd er op het voorraam geklopt, een zootje buurkinderen met een schildpad die ze gevonden hadden. Ze wisten nog dat ik op de dierenambulance heb gereden dus kwamen ze maar bij mij
Dus gebeld en de juffrouw vroeg of het beestje zwemvliezen tussen de teentjes had. Ja dus. Ze raadde aan om een mooi stukje water te zoeken met schuine kantjes en het beestje daar maar uit te zetten, dat zou prima moeten gaan. Gedaan dus.
Nu zijn de wolfjes bij de trimsalon en is het stil in huis
om 01.30 uur mag ik ze ophalen

Zondag tegen de middag werd er op het voorraam geklopt, een zootje buurkinderen met een schildpad die ze gevonden hadden. Ze wisten nog dat ik op de dierenambulance heb gereden dus kwamen ze maar bij mij
Nu zijn de wolfjes bij de trimsalon en is het stil in huis
Kuch...zei de mw van de dierenambulance dattie maar in de sloot moest? 
JaK&D schreef: Kuch...zei de mw van de dierenambulance dattie maar in de sloot moest?![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Oei das niet zo netjes van die juffrouw om faunavervalsing in de hand te werken. 
Zojuist mijn laatste test van Engels gemaakt en volgens mij ging het best goed. 8)
Zojuist mijn laatste test van Engels gemaakt en volgens mij ging het best goed. 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Toppunt van niet intelligent: hond vooruit sturen om een dummy te halen, terwijl er een dun nylon lijntje om je enkel zit. AUW 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou de uitslag was 35/40, niet slecht dus.
Ook meteen mijn eindevaluatie gehad van de gehele opleiding. Was allemaal prima, behalve de opmerking dat ik altijd een broek draag en dat dat niet in alle functies gewenst is. Euh nou functies waarbij dat niet kan zijn aan mij sowieso niet besteed.
Ook meteen mijn eindevaluatie gehad van de gehele opleiding. Was allemaal prima, behalve de opmerking dat ik altijd een broek draag en dat dat niet in alle functies gewenst is. Euh nou functies waarbij dat niet kan zijn aan mij sowieso niet besteed.
-
fem fatale
- 5-sterren

WTF echt? Het is 2014 hoor.
Heel erg super de super genoten met Oscar vanmorgen! Foto's volgen nog. Nu eerst nog naar een afspraak en boodschappen doen... Ik zit nog iets teveel op mijn geniet wolkje om al weer aan de gewone dagelijkse dingen te denken 
Noppie heeft het weer op z'n heupen..loopt al sinds 12.15 vanmiddag te klagen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Ja echt waar.fem fatale schreef: WTF echt? Het is 2014 hoor.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het is goed bevallen, op 18 maart; 23 jaar geleden onze oudste dochter, en vandaag op Bp ook uitbreiding. 
Voor dochter maak ik dit weekeind twee lekkere taartjes. Heb al van een mede Bp lid een super recept gekregen voor cheesecake, en ik ga er een carrot cake bij maken. Yummmie, het water loopt me nu al in de mond.
Voor dochter maak ik dit weekeind twee lekkere taartjes. Heb al van een mede Bp lid een super recept gekregen voor cheesecake, en ik ga er een carrot cake bij maken. Yummmie, het water loopt me nu al in de mond.
Gefeliciteerd met oudste dochter, Annemarie.
Zo... even gebeld met ROC. In eerste instantie was het nog best wel begrijpelijk (iets met steekproeven), maar al gauw kwam de aap uit de mouw. "Wij hebben de toetsen niet gedaan, dus we geloven het niet".... Sorry, maar daar had je in mijn ogen dan iets eerder mee moeten komen...
Zo... even gebeld met ROC. In eerste instantie was het nog best wel begrijpelijk (iets met steekproeven), maar al gauw kwam de aap uit de mouw. "Wij hebben de toetsen niet gedaan, dus we geloven het niet".... Sorry, maar daar had je in mijn ogen dan iets eerder mee moeten komen...