Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Net buiten alles opgemeten voor afzetten terras. Noppie zou dan tussen de 10 en 15m2 uitloop hebben.
Nu alleen nog de benodigde spulletjes halen. Moeilijkste deel is het maken van 2 poorten. De rest is kwestie van draad vastmaken en hekwerk vastzetten, en net aan de bovenkant vastmaken
Nu alleen nog de benodigde spulletjes halen. Moeilijkste deel is het maken van 2 poorten. De rest is kwestie van draad vastmaken en hekwerk vastzetten, en net aan de bovenkant vastmaken
- -Annemarie-
- 5-sterren

Daar heb jij dan vast ook wel een lekker recept voor!pienke schreef: Weet je wat het toppunt van lekker is op een carrotcake? Sinaasappelroomkaasglazuurdinges![]()
![]()
![]()
Ik heb nu deze van Jamie: http://www.jamieoliver.com/nl/recipes/v ... pone-icing Is dat wat? ???
Ik probeer geld op mijn rekening te kijken.
Wil nog niet lukken
Wil nog niet lukken
-
Martine-Tom
Nee eraf gaat altijd een stuk makkelijkerKim_S schreef: Ik probeer geld op mijn rekening te kijken.
Wil nog niet lukken![]()
Ja dat is wel geluktMartine-Tom schreef: Nee eraf gaat altijd een stuk makkelijker![]()
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Tentamen voorbereiden gaat echt
met 0,0 concentratie op dit moment.
Vanavond lekker uit eten met mijn vriendin die vanaf vandaag ook bij de club van 30 hoort. Das dan wel weer een leuk voouitzicht!
Vanavond lekker uit eten met mijn vriendin die vanaf vandaag ook bij de club van 30 hoort. Das dan wel weer een leuk voouitzicht!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Kim_S schreef: Ja dat is wel gelukt![]()
Mijn vriend belde dat het vanmorgen helemaal niet goed ging met Gijs
Diarree, niet kunnen stoppen met poepen etc. Mag je me wel eerder laten weten hoor... 
In het bos was ie ook niet in zijn hum. Helemaal niet gepoept (wat raar is voor een bosronde) en snel moe, hij had het ook erg warm. Daarna thuis onrustig, hijgerig, heb zijn koelband maar weer te voorschijn gehaald. En nu ligt ie gelukkig al 1,5 uur te slapen en heeft hij uiteindelijk nog een nette drol in de tuin gedaan.
Arme beer hoor...
Ik ben ondertussen ingekakt in het zonnetje, maar moet zo aan het werk dus maar even een bak koffie. Eerst nog mijn stempas nog zoeken. Ondertussen ontzettend veel ellende, dit keer niet onder ons dakje maar om ons heen. Kost veel energie toch wel.
dus maar even een stapje terug doen met werken enzo.
In het bos was ie ook niet in zijn hum. Helemaal niet gepoept (wat raar is voor een bosronde) en snel moe, hij had het ook erg warm. Daarna thuis onrustig, hijgerig, heb zijn koelband maar weer te voorschijn gehaald. En nu ligt ie gelukkig al 1,5 uur te slapen en heeft hij uiteindelijk nog een nette drol in de tuin gedaan.
Arme beer hoor...
Ik ben ondertussen ingekakt in het zonnetje, maar moet zo aan het werk dus maar even een bak koffie. Eerst nog mijn stempas nog zoeken. Ondertussen ontzettend veel ellende, dit keer niet onder ons dakje maar om ons heen. Kost veel energie toch wel.
Dikke knuf Eelke!

Nee-Annemarie- schreef: Daar heb jij dan vast ook wel een lekker recept voor!![]()
Ik heb nu deze van Jamie: http://www.jamieoliver.com/nl/recipes/v ... pone-icing Is dat wat? ???
Die met mascarpone lijkt me zaaalig
edit: tiepvauten verbeterd
Laatst gewijzigd door - pien - op wo 19 mar 2014, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gewerkt. Schoonpapa en -mama kwamen langs ivm verjaardag van de meneer. Straks stemmen.
Vanmorgen achterlijk vroeg wakker en met een duf hoofd naar het werk gegaan. Het was heel rustig, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt en smiddags thuis in bed gekropen. Heb bijna 3 uur geslapen
. Dat is zelfs voor mijn doen wel errug lang.
Ik krijg sinds kort vitamine D gesuplementeerd en ik heb het idee dat het lijf met een reorganisatie bezig is en nog niet weet of en hoe we dan minder vermoeid gaan zijn. Ik hoop wel een beetje dat de reorganisatie snel voorbij is, want erg handig is dit nou ook weer niet.
Ik krijg sinds kort vitamine D gesuplementeerd en ik heb het idee dat het lijf met een reorganisatie bezig is en nog niet weet of en hoe we dan minder vermoeid gaan zijn. Ik hoop wel een beetje dat de reorganisatie snel voorbij is, want erg handig is dit nou ook weer niet.
Net keken we even naar Politie op je Hielen. Wordt er een man aangehouden die onverzekerd rondrijdt. Vinden ze een boksbeugel.
Zegt die vent: ik heb een engelse stafford en die houdt niet van andere honden, daarom heb ik die boksbeugel!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????????????
Het werd niet duidelijk of hij dan zijn eigen hond of de andere hond voor zijn kop beukte, maar duidelijk was wel dat een van de twee flink de sjaak was. I am speechless!
Zegt die vent: ik heb een engelse stafford en die houdt niet van andere honden, daarom heb ik die boksbeugel!
Het werd niet duidelijk of hij dan zijn eigen hond of de andere hond voor zijn kop beukte, maar duidelijk was wel dat een van de twee flink de sjaak was. I am speechless!
Ik zat hetzelfde te kijken en was net zo flabbergasted.Kaela schreef: Net keken we even naar Politie op je Hielen. Wordt er een man aangehouden die onverzekerd rondrijdt. Vinden ze een boksbeugel.
- Inge en Bono
- 5-sterren

De man kan beter een breakstick aanschaffen
Bah, een staff hoort geen p*kverlenger te zijn