Mij lijkt het ook wel leuk om foto's vd geboortekaartjes erbij te zetten
Ben heus niet nieuwsgierig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Als er mama's zijn die de kindjes liever niet heel herkenbaar willen plaatsen mag zo'n foto ook hoor (Fedde poseert graag)
![]()
Haha, wat een stoere vent!Jantina schreef: Als er mama's zijn die de kindjes liever niet heel herkenbaar willen plaatsen mag zo'n foto ook hoor (Fedde poseert graag)
![]()
Hier de voorkant van het onze:Else! schreef: Leuk idee!
Mij lijkt het ook wel leuk om foto's vd geboortekaartjes erbij te zetten
Ben heus niet nieuwsgierig![]()

Ojee. Op dag 3 had ik het ook erg. Heel pijnlijk toen. En Robyn dronk toen nog slecht dus de druk ging er bijna niet af. Das de de dag dat ik in het ZH continu op flesvoeding zat te zoeken want 'als dat zoveel pijn bleef doen'. Dag 4 had ik ook nog last, inclusief bijhorende hoofdpijn. Vanaf dan was het beterkoekje schreef: nee, wel veel stuwing met een behoorlijke productie.
Hihi heb wederom beeld!!!koekje schreef: Ik heb vandaag weer een nieuwe dimensie in mn leven ondervonden: niet alleen een hele lelijke bh met luikjes, maar er zit ook een halve groentekraam aan witte kool in. Wel een biologische overigens 8)

Ah vreselijk he. Moet je nog opletten welke kledij je draagt ookElse! schreef: Hihi heb wederom beeld!!!
Ja bh's met luikjes zijn hilarisch!! Mega sexy ook! Heb je ook senseo's d'r in zitten om het geheel echt mooi af te maken??
Nou hopelijk worden je Pamela andersons vanzelf weer wat kleiner/ minder gespannen.
Niet echt fijn
Succes met de boobies!!!!