Die heb ik ook. Daar woon ik zowat in. Wel warm in de zomer.TessaThomas schreef: Een hondensportwebshop. Geen idee meer welke. Maar als je zoekt op trainingsbodywarmer vind je er heel veel. Wel prijzig.
EDIT: Dus wel, gevondenhttp://www.juliusk9benelux.nl/julius-k9-kleding.html
BPWR heuptasjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR heuptasjes
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Met mijn kleine borstjes kan dat besteelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
Proest, kleine borstjes, er passen 9 dalmatiers puppy's in jouw BHMarijeEnBoomer schreef: Met mijn kleine borstjes kan dat best![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Lizzy schreef: Proest, kleine borstjes, er passen 9 dalmatiers puppy's in jouw BH![]()
![]()
![]()
En

ik ben ook super fan van heuptasjes.. 8)
heb er dan voor langere wandelingen mijn trailrun-rugzak of wandelrugzak bij. qua bewegingsvrijheid, snoepjes-pak-snelheid (heb er nu een met een groot vak en dat is simpelweg graaien) en draagcomfort vind ik het heerlijk. Ideaal te combineren met rugzak en niet schuiven enz..
heb er dan voor langere wandelingen mijn trailrun-rugzak of wandelrugzak bij. qua bewegingsvrijheid, snoepjes-pak-snelheid (heb er nu een met een groot vak en dat is simpelweg graaien) en draagcomfort vind ik het heerlijk. Ideaal te combineren met rugzak en niet schuiven enz..
- Charlie Angel
- Moderator
Lizzy schreef: Proest, kleine borstjes, er passen 9 dalmatiers puppy's in jouw BH![]()
![]()
![]()
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat maakt het uit hoe zo'n heuptasje eruit ziet, als het maar gemakkelijk is.
ik vind het ook absoluut geen probleem, loop er als ik boodschappen ga doen ook soms (per ongeluk) de winkel mee in... dan denk ik wel eens........ wat zouden mensen denken*Lia* schreef: Wat maakt het uit hoe zo'n heuptasje eruit ziet, als het maar gemakkelijk is.
Als ik op m'n pumps en zonnebril door het bos heen struin met mijn designer honden, wil ik er wel een top tas bij hebben!*Lia* schreef: Wat maakt het uit hoe zo'n heuptasje eruit ziet, als het maar gemakkelijk is.
Nee, als ik een leuk tasje kan vinden, vind ik dat wel leuker. Want dan denk ik elke keer 'kijk nou wat een leuk tasje'. En als het niet lukt is het denk ik ook geen ramp. Dan moet ik alleen mijn bp-vriendschap met Saskia en Marije opzeggen...
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Deesje schreef: ik vind het ook absoluut geen probleem, loop er als ik boodschappen ga doen ook soms (per ongeluk) de winkel mee in... dan denk ik wel eens........ wat zouden mensen denken![]()
Schijt aan wat ze denken, ze hebben het aan ons ook.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
die kunnen je dat ene kleine minpuntje vast wel vergeven!eelke schreef:
Nee, als ik een leuk tasje kan vinden, vind ik dat wel leuker. Want dan denk ik elke keer 'kijk nou wat een leuk tasje'. En als het niet lukt is het denk ik ook geen ramp. Dan moet ik alleen mijn bp-vriendschap met Saskia en Marije opzeggen...
Ook leuke tasjes bij Beltbags.nl 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
deze dan?

Mieke L. schreef: deze dan?
![]()
Dan moet je wel riemlusjes hebben...