Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

-Saskia- schreef: :D Ik ook wel op mezelf hoor. Nu nog even zorgen dat ik niet standaard om 06.30u naast m'n bed sta.  ::)
-Saskia-! PLAATS!  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Kim_S schreef: -Saskia-! PLAATS!  :biggrin2:
*totale verwarring*

Dat is toch achter mijn laptop?! Wat doe ik verkeerd? Geen koekje? Waarom niet?!  ::) :biggrin2:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

*Click* Cracker met kaas...  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ronald schreef: *Click* Cracker met kaas...  :biggrin2:
:biggrin2: Ciabatta met hagelslag. Vakantie hè?  :P
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

-Saskia- schreef: :biggrin2: Ciabatta met hagelslag. Vakantie hè?  :P
Huh? ???  :o :o :o

Bel het journaal, bel de krant, bel.... Het is dat ik stevig op mijn stoel zit, maar anders was ik gegarandeerd achterover gekukeld!  ;D ;D ;D

Eet smakelijk  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

-Saskia- schreef: *totale verwarring*

Dat is toch achter mijn laptop?! Wat doe ik verkeerd? Geen koekje? Waarom niet?!  ::) :biggrin2:
Ik bedoelde je bed  ::) tot minstens 10.00 uur  :biggrin2:

Dus geen click, pas als je richting je bed loopt  :P
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

Het wordt een beetje eentonig, vannacht rond 4 uur niet 1 kalfje geboren maar een tweeling! Bijzonder, en gelukkig beide vaars. Stier en vaars tweeling is de vaars meestal een kween.

Volgende week nog 1 en april nog 7 en dan is het even rustig met de kalverij.

Otje is gelukkig klaar met loops zijn. Maar 1 reu aan het hek gehad in de 1 ste week. Denk dat Jasper blij is dat hij nu niet meer elke x mee de tuin in moet om de boel te bewaken als Otje wil buiten spelen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Vanmorgen liet ik Oscar uit de bench en hij ging he-le-maal los. Rennen, vliegen, blaffen, op de bank springen en er met een bokkesprong weer af. Volledig geflipt en ik moest zooooooo hard lachen dat Oscar op een gegeven moment maar bovenop mij sprong en toen moest ik nog harder lachen en heeft meneer K mij gered  ;D
Ik dacht vervolgens hem een plezier te doen door een rondje te gaan fietsen, maar halverwege zei hij "je snapt toch ook wel dat ik binnen mijn energie al verbruikt heb" en gingen we verder op tempo ouwelul.

Daarna hebben we een ronde winkels gedaan. Bij de intratuin gave lila en paarse bloempotten gekocht, bij de praxis een kastje voor onze nieuwe tv voor op de slaapkamer, boodschappen en nog wat spullen en zo zijn we weer helemaal bepakt en bezakt thuis gekomen. Straks lekker nog wat groente zaaien en de vogels verwennen met een schone kooi en wilgentakken uit de tuin van Daantje.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Vanochtend gaan kijken bij de auto. Weet het eerlijk gezegd niet. Hij is gekeurd tot 8 nov 2014, dus nog net 7 maanden. Teller stond op 13500, volgens eigenaar moest dat 113500 zijn. Moest ook nog olie ververst worden. Zag dat kleppendeksel wat vettig was van olie bij 2 bouten, geen idee of dat iets is om je zorgen over te maken. Verder geen roestvorming, alleen kapot glaasje richtingaanwijzer voor en nummerplaat voor was beetje naar binnen gebogen, misschien keer tegen paaltje gereden.

Hij wilde niets van prijs afdoen, 650 was absoluut minimum prijs voor minder ging ie niet weg. Moet er nog even over nadenken.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Heerlijk Saskia, geniet van dit welverdiende weekje rust. :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

TMG1961 schreef: Vanochtend gaan kijken bij de auto. Weet het eerlijk gezegd niet. Hij is gekeurd tot 8 nov 2014, dus nog net 7 maanden. Teller stond op 13500, volgens eigenaar moest dat 113500 zijn. Moest ook nog olie ververst worden. Zag dat kleppendeksel wat vettig was van olie bij 2 bouten, geen idee of dat iets is om je zorgen over te maken. Verder geen roestvorming, alleen kapot glaasje richtingaanwijzer voor en nummerplaat voor was beetje naar binnen gebogen, misschien keer tegen paaltje gereden.

Hij wilde niets van prijs afdoen, 650 was absoluut minimum prijs voor minder ging ie niet weg. Moet er nog even over nadenken.
Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerd  ;)

Ik was zo blij met mijn nieuwe vlijmscherpe messen set. Mijn linker wijsvinger is iets minder blij met het stukje vlijmscherp  ::)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Inge en Bono schreef: Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerd  ;)
suzuki alto automaat bwj 1997
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

TMG1961 schreef: suzuki alto automaat bwj 1997
Wel fijn een automaar Theo, zal voor je knieen goed zijn. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken met de auto, succes. :)

Ik zal zelf ook rustig voor een automaat moeten gaan kijken omdat schakelen amper meer lukt met mijn knie, dus mooi dat je een betaalbare gevonden hebt.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Inge en Bono schreef: Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerd  ;)

Ik was zo blij met mijn nieuwe vlijmscherpe messen set. Mijn linker wijsvinger is iets minder blij met het stukje vlijmscherp  ::)
Ik heb zo'n gezeik gehad met de verkoop van m'n oude auto, mijn auto was 14 jaar oud toen ik hem verkocht, wat verwacht je nou voor een prikkie?

Vanmorgen heerlijk naar de jachttraining geweest. Pats deed zo goed haar best.  :)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Ik heb gezegd dat ik komende week iets laat weten. Moet voor mezelf nog een paar vragen beantwoorden.
Dat je van een auto van 17 jaar niet kunt verwachten dat ie in showroom conditie verkeerd begrijp ik ook.

Gesloten