Muziekjes-topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Muziekjes-topic
Deez heb ik wel es voorbij horen komen maar niet goed geluisterdeelke schreef: Deze is nog veeel grofferder, maar het deuntje is zo leuk he
Uiteraard!
Dit vind ik een geweldig nummer:
Ik ging alMieke L. schreef:
Wat een leuk topic! Allemaal muziek van (te) lang geleden...nu heel veel op mijn afspeellijst 'ikmoetpoetsenmaarikhebgeenzin' gezet 
En hier beginnen we de dag met
De brakkensliert kwam langs.
De brakkensliert kwam langs.
Ik zat vorige week in de auto en toen zegt die presentator van Q ineens, dit nummer is zo mooi, hij kon wel door God zelf gecomposeerd zijn: Ik had zoiets van jaja, zal wel weer zo'n raar nummer zijn en toen draaiden ze deze:
en ja ik kreeg kippenvel (ws. omdat ik zo aandachtig zat te luisteren) en ik draai hem nu stuk, tussen de andere nummers van nu
en ja ik kreeg kippenvel (ws. omdat ik zo aandachtig zat te luisteren) en ik draai hem nu stuk, tussen de andere nummers van nu
Om degenen die denken mijn smaak te kennen nog even lekker te helpen. Vandaag, in willekeurige volgorde:
En om weer even lekker in te blijven hangen
En om weer even lekker in te blijven hangen
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Geweldige smaak Ronald, ik kan niet anders zeggen!
Toevallig ben ik ook lekker muziekjes aan het luisteren op you-tube en heb deze net op mijn face-book pagina gezet:
Toevallig ben ik ook lekker muziekjes aan het luisteren op you-tube en heb deze net op mijn face-book pagina gezet:
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
deze blijf ik toch zo mooi vinden, misschien wel het mooiste nummer van Ramses:
Dat was voor mij reden om weer eens te gaan luisteren naar Gilbert Bécaud, Julien Clerc, Michel Fugain, Danyel Gerard... En voor je het weet zit je weer helemaal mee te galmen!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja heerlijk he?Ronald schreef: Dat was voor mij reden om weer eens te gaan luisteren naar Gilbert Bécaud, Julien Clerc, Michel Fugain, Danyel Gerard... En voor je het weet zit je weer helemaal mee te galmen!
Laatst gewijzigd door Anneloog op za 22 mar 2014, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.