Ik moet zeggen de vliegtuigen mis ik niet hoor, wel lekker rustig zo, vanmorgen in de verte 3 heli's gezien en gehoord maar was verder weg geen last van.
[quote="Kaela"]
Ja en ik las dat de indiase delegatie is aangereden door een stadsbus. Echt, so far voor alle veiligheidsmaatregelen.... een stadsbus.....
[/quote]
Wat is er mis met een stadsbus... als `tie rondom wordt beveiligd..als ze maar in en uit checken, dan is er niets aan de hand hoor...
[quote="de Meiden"]
Wat is er mis met een stadsbus... als `tie rondom wordt beveiligd..als ze maar in en uit checken, dan is er niets aan de hand hoor...
[/quote]
Aangereden door een stadsbus, dat is toch boem is ho? Niet dat ze door de stadsbus vervoerd zijn?
Ik reed gister van Leiden naar Delft en ik reed schuin achter 2 van die bussen van "Beuk".... Ik heb nog nooit zoveel politie gezien, er reed een auto voor en achter en 2 motoragenten, en langs alle op en afritten stonden ook motoragenten...
Ik reed spontaan heel netjes en durfde zelfs niet aan mn telefoon te denken
de Meiden schreef:
Oh ..op die fiets, ik had het woordje aangereden "anders' gelezen, dat is iid wel knullig te noemen !!!
Haha ja ik weet het niet hoor - ik probeer het bericht te vinden, maar na maandenlang geen nieuws volgen ben ik er ineens weer achter waarom ik dat niet meer wilde.. pfff ben al bijna chago door al het nieuws vandaag, wat een gezever.. dus ik stop met zoeken