Maak je borst maar nat..Nee, grapje...Staan wel hele leuke dingetjes tussen..Zucht...Ik schat in dat ik graag gebruik wil maken van wat ruimte in jouw auto..BlissSpirit schreef: Verder mag het allemaal mee, maar ik kan niet zien wat jullie bestellen, dus laat even weten hoeveel je besteld hebt, want mijn auto raakt een keer vol
En geef bij je bestelling dus even aan dat de afhaalplek Dreumel is en ik de ophaler ben.![]()
Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
Ik wil ook erg graag meebestellen maar heb nog geen overzicht op mijn vriezerruimte tegen die tijd. Komt morgen
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Hahaha, leef je uit zou ik zeggenwijkje schreef: Maak je borst maar nat..Nee, grapje...Staan wel hele leuke dingetjes tussen..Zucht...Ik schat in dat ik graag gebruik wil maken van wat ruimte in jouw auto..
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ik hoor het wel!Bertine schreef: Ik wil ook erg graag meebestellen maar heb nog geen overzicht op mijn vriezerruimte tegen die tijd. Komt morgen
Ik wil ook graag wat bestellen. Kan het met jou meeliften BlissSpirit? Ik stuur je een PB!
Ik moet naar Apeldoorn, dus als er meer mensen zijn die wat willen bestellen kan ik het meenemen.
Ik moet naar Apeldoorn, dus als er meer mensen zijn die wat willen bestellen kan ik het meenemen.
Laatst gewijzigd door Roxannek op ma 24 mar 2014, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ja hoor, mag mee, maar stuur het even in een pb, want anders moet ik straks uit verschillende topics de bestellingen plukken.Roxannek schreef: Ik wil ook graag wat bestellen. Kan het met jou meeliften BlissSpirit? Ik heb het volgende:
2 geitjes
1 doos haaskarkas
5kg fazant
5kg bosduif
5kg konijnkarkas
5kg hertenvlees
Is er iemand die haaskarkas zou willen delen?
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Haha, je gaat og wel overstagjudith vd schreef: Is er iemand die haaskarkas zou willen delen?
Ik weet misschien wel iemand, je hoort het morgen, ga nu naar mijn mandje,
Wekker gaat om 4.00 uur
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Voor nu zit de auto vol 25 april.
Mocht er wat afvallen dan laat ik het weten.
Dus voor iedereen die ik het heb toegezegd, ook evt. de doos voor judith, daar is een plekje voor gereserveerd.
Mocht er wat afvallen dan laat ik het weten.
Dus voor iedereen die ik het heb toegezegd, ook evt. de doos voor judith, daar is een plekje voor gereserveerd.
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op di 25 mar 2014, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Superfijn, ik PB je nog even met wat ik exact besteld heb. 
Weet iemand hoe het er ongeveer uitziet? In grote blokken zoals Darf of gewoon in zakken in een doos? Stomme vraag misschien maar ik wou het in een koffer doen en die is niet zo heel groot haha.
Weet iemand hoe het er ongeveer uitziet? In grote blokken zoals Darf of gewoon in zakken in een doos? Stomme vraag misschien maar ik wou het in een koffer doen en die is niet zo heel groot haha.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Geen idee hoe darf eruit ziet, ik voer geen kvv.Ligaa schreef: Superfijn, ik PB je nog even met wat ik exact besteld heb.
Weet iemand hoe het er ongeveer uitziet? In grote blokken zoals Darf of gewoon in zakken in een doos? Stomme vraag misschien maar ik wou het in een koffer doen en die is niet zo heel groot haha.![]()
Maar heb aan Tamara gevraagd hoe het wild verpakt zit ivm de ruimte in de auto en dat zit in dozen.
Sw zit als klompen in zakken en konijn zit in dozen.
Paard en pens geen idee, maar denk pens als klomp.
Dit idee, van die platte blokken:

Ik voer het ook niet hoor, maar dat is het eerste wat er in me opkwam.

Ik voer het ook niet hoor, maar dat is het eerste wat er in me opkwam.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Okee, weer wat geleerd 
Het wild ziet er dus ongeveer zo uit, maar dan één groot blok in een doos.
SW is gewoon lukraak in een zak gepropt en heeft geen keurige vorm, hoe het in de zak valt wordt het ingevroren zeg maar.
En konijn zit net al het wild in één blok in een doos. Behalve de nieren, die zijn verpakt per kg en zitten net als vlees in de winkel op een schaaltje.
Pens net als het vlees van SW.
SW is gewoon lukraak in een zak gepropt en heeft geen keurige vorm, hoe het in de zak valt wordt het ingevroren zeg maar.
En konijn zit net al het wild in één blok in een doos. Behalve de nieren, die zijn verpakt per kg en zitten net als vlees in de winkel op een schaaltje.
Ah dan ga ik het proberen in een koffertje te krijgen, gaat toch wat makkelijker. 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Wild: alles in dozenBlissSpirit schreef: Okee, weer wat geleerd
SW: zoals SW het verpakt (neemt vaak meer plaats in dan het zou moeten)
Konijn: dozen; Spiervlees - lever - nier per kilo op schaal verpakt (dozen van 8x1kg)
Pens: hele pensen worden vrij plat ingevroren, gemalen pens zit in zakjes die redelijk puzzelbaar in een bak kunnen gelegd worden of zo.
Paard: dozen, maar! als de opkomst zo minimaal blijft dan valt paard weg. Ik heb een minimale afname van 200kg en we zitten nu op 22kg (zonder mijn bestelling weliswaar want die heb ik nog niet helemaal opgesteld)