Dacht er iemand dat goldens geen lawaai maken?? Filmpje.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Dacht er iemand dat goldens geen lawaai maken?? Filmpje.
Nou, bij deze wordt het tegendeel bewezen:

Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op di 25 mar 2014, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dacht er iemand dat goldens geen lawaai maken?? Filmpje.
Hahah dit is nog braaf zeg...
wel grappig om te zien dat zo spontaan het begint zo plotseling houdt het ook ineens op...
heerlijk!!
wel grappig om te zien dat zo spontaan het begint zo plotseling houdt het ook ineens op...
heerlijk!!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze waren ervoor ook al even bezig. Soms wordt het een beetje te spannend en dan stoppen ze opeens
.
Waarom lukt het me niet het filmpje als youtube link te plaatsen? Dan moet de link toch gewoon tussen de ] [ van het youtube icoontje geplaatst worden? Ik krijg dan de melding: geen geldige youtube link. ???.
Waarom lukt het me niet het filmpje als youtube link te plaatsen? Dan moet de link toch gewoon tussen de ] [ van het youtube icoontje geplaatst worden? Ik krijg dan de melding: geen geldige youtube link. ???.
mij lukt het ook niet...erg raar...
De s van https moet wegDJ en Doerak schreef: Nou, bij deze wordt het tegendeel bewezen:
https://www.youtube.com/watch?v=34ZTvDqai1g
![]()
Had je mijn filmpje van vorige week ofzo gezien? Ook Joep maakt heeeeeeeeeeeeeeel veel geluid. Woeste honden zijn het die goldens!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
@Eelke, ja klopt. Volgens mij zei -Saskia- toen: 'Ik dacht dat goldens geen lawaai maakten'. Nou, ik dacht ik zal je even helpen het tegendeel te bewijzen
!
Ja precies, goed bezig!! Monsters zijn het!DJ en Doerak schreef: @Eelke, ja klopt. Volgens mij zei -Saskia- toen: 'Ik dacht dat goldens geen lawaai maakten'. Nou, ik dacht ik zal je even helpen het tegendeel te bewijzen!