Maar als ik er niet bij ben, krijg je zulke plaatjes...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sieglinde schreef: Er was er hier eentje niet zo goedgezind
![]()
Dat vind ik ook hele schattige foto's waarom altijd lachend toch?Sieglinde schreef:![]()
Er was er hier eentje niet zo goedgezind
![]()

Als volledig niet-subjectieve buitenstaander kan ik bevestigen dat het een heel mooi poppekind is. Eén waarschuwing; kijk het moois er niet van af. Dat gevaar is behoorlijk aanwezig, maar daar hebben bijna alle moeders last van.koekje schreef: Ik vind dat ik zo'n mooi poppenkind heb. Nu ben ik daar vast niet objectief in, maar anderen zeggen het ook.
![]()
Heb ook de bamboozels voor de nacht en flip systeem voor overdag.Esthertjuh schreef: Ik was met Potion (zonder enzymen). Het lijkt heel duur, maar ik heb nu 2 zakjes (1 kilo, de oude verpakking) op en ben nu met het eerste potje bezig. Tess is nu bijna 10 maanden. Op de verpakking staat dat er 2 tot 4 scheppen in moeten, maar ik doe er nog niet eens 1 in. Op 30 graden wassen ze ook schoon en borstvoedingspoepvlekken die er niet uit zijn gaan eruit als je ze in de zon te drogen hangt. De enige reden dat ik op 60 graden was is omdat ik alleen op 60 graden met voorwas kan wassen. Ik doe de waspoeder in de voorwas en de hoofdwas spoelt dan na. Luiers gaan stinken als de waspoeder er niet goed uitgespoeld wordt. Ik heb trouwens Bamboozles en de overbroekjes van Motherease. Beide mogen op 60 graden gewassen worden. De zoogcompressen was ik op 60 graden omdat dat in het wasvoorschrift stond.