Kvv lotgering ongekoeld geleverd deels ontdooid?!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Kvv lotgering ongekoeld geleverd deels ontdooid?!

Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Dat ze met ongekoelde wagens rijden is één van de redenen dat ik NOOIT geen lotgering meer voer! Hier in Limburg kwam het ook altijd bijna helemaal ontdooid aan.

Volgens mij mag het ook niet, maar ze doen het al jaren!! Maar de avond tevoren in een ongekoelde bus wist ik niet. Schandalig! Als je hond er niks van krijgt, ben je zelf wel vroeg of laat de pineut met vlees zolang ongekoeld te laten liggen.

Ik had al mijn twijfels, maar nu...  :-X
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Klopt Lotgering rijd niet met koel/vrieswagens , ze hebben sinds kort wel geisoleerde wagens .
Als er iets half of heel ontdooit is geef ik het meteen terug en word van de rekening af gehaald , en op warme zomerdagen bestel ik daar niet .
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

Ik bestel al ruim 3 jaar elke maand (dus ook hartje zomer) 6 kratten bij lotgering en nog nooit ontdooide ladingen gehad. En zit ook vaak aan t eind van een rit.
Ik herken t dus niet.
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

Degomeat vervoert ook altijd met een koelwagen en heeft een heel goede service. De rollen kvv zijn daar ook niet duur (gemiddeld wel duurder dan Lotgering) en er is erg veel keus.

Lotgering vervoert inderdaad ongekoeld, ik denk dat het onder andere daarom zo goedkoop is. Volgens mij mag het inderdaad niet, maar het gebeurt nog steeds. Misschien een maas in de wet, of niemand neemt de moeite om erachteraan te gaan.
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

De busjes zijn volledig geïsoleerd, om de kratten gaan nog isolatie platen en houden alle kratten goed bij elkaar. 1x ontdooien en weer invriezen is niet slecht voor je hond.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

[quote="DebbieV"]
De busjes zijn volledig geïsoleerd, om de kratten gaan nog isolatie platen en houden alle kratten goed bij elkaar. 1x ontdooien en weer invriezen is niet slecht voor je hond.
[/quote]

Nou sorry, maar ik hoef geen kvv wat ontdooit is geleverd te krijgen. Kvv hoort zo snel mogelijk na het malen ingevroren te worden en het eventueel een keer ontdooien en weer invriezen gebeurd bij de eindgebruiker om te portioneren, niet in de bus onderweg.
Degomeat en Lupa rijden allebei met een koelwagen en hun spul is dus ten alle tijden bevroren. Ik snap echt niet dat lotgering dat na al die jaren nog niet heeft. Los van of het moet of niet, je wil toch gewoon geen ontdooid product leveren en zo bij voorbaat al op de kwaliteit inleveren?
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Kaela"]
Nou sorry, maar ik hoef geen kvv wat ontdooit is geleverd te krijgen. Kvv hoort zo snel mogelijk na het malen ingevroren te worden en het eventueel een keer ontdooien en weer invriezen gebeurd bij de eindgebruiker om te portioneren, niet in de bus onderweg.
Degomeat en Lupa rijden allebei met een koelwagen en hun spul is dus ten alle tijden bevroren. Ik snap echt niet dat lotgering dat na al die jaren nog niet heeft. Los van of het moet of niet, je wil toch gewoon geen ontdooid product leveren en zo bij voorbaat al op de kwaliteit inleveren?
[/quote]

Maar dat laatste is dus absoluut niet aan de orde van de dag anders had ik t in die 3 jaar toch allang een keer moeten hebben.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Caroba levert hier DARF, Degomeat levert hier o.a. BARF. Beiden leveren e.e.a. consequent diep gevroren. Op de buitenzijde van de koelwagen staat een thermometer waarop je dus ook zelf kunt zien hoe koud het is (-24!)
Met Caroba heb ik (in al die jaren) enkele keren mee gemaakt dat ze verlaat waren omdat de koelwagen kapot was. Als die defect is, wordt er dus niet gereden: liever later dan ontdooid.

Een leverancier die e.e.a. ongekoeld transporteert zou ik niet laten leveren en ik heb eerder van Henk - van Degomeat - begrepen dat dit idd ook niet mag!!
Als je zelf e.e.a. ongekoeld vervoerd weet je wat, hoe lang, hoe koel, etc. Is je eigen keuze en overweging. Maar als ik ergens diepvriesvoeding koop, wil ik het (vanzelfsprekend...) ook diep bevroren ontvangen. Van het bericht dat er een avond van te voren wordt geladen in een regulier busje valt mijn mond echt open van verbijstering. Ik zou die levering niet accepteren (weer laten ophalen dus).
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

dit is dus 1 van de redenen waarom ik dus nooit meer bestel bij Lotgering.
1 x een ontdooide lading KVV gekregen(die ze dus retour mochten nemen!!)
Ik zat steeds als laatste van een rit omdat de chaufeur uit Lelystad kwam,in de winter was dat geen probleem,maar in de zomer was de stank die uit de bus kwam niet te harden en het vlees ontdooid.
No way dat ik dat aan mijn honden voer,geen idee hoe lang dat al in de bus lag als een chaufeur al om half 7 in de ochtend vertrekt :-X

Ik heb ze nooit met een koelwagen zien rijden en nadat we vorig jaar ook bedorven KVV geleverd kregen was de maat vol
in totaal 4x bij Lotgering besteld en de eerste 2 leveringen waren goed en de honden lusten het graag,maar 2 x was het dus slecht!! de bedorven lading hebben ze weer op gehaald trouwens.
was volgens hun niks mis mee,maar mijn vriezer meurde als of er een maanden oud lijk in lag :puke:
Wies1706
1-ster
1-ster

Bericht door Wies1706 »

Ik heb gebeld en ze komen de lading omruilen. Ontdooid vlees leveren was niet de bedoeling, gaf ze aan. Ik ben erg benieuwd of de omruillevering in orde is!
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Belachelijk dat je hierover moet bellen en ze het dan komen omruilen.
Ze horen gewoon bevroren te leveren en anders niet.
Hier komt Lotgering er niet in!
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

En ik denk dat een volgende klant het gewoon weer krijgt :(
RobinVC
2-sterren
2-sterren

Bericht door RobinVC »

[quote="Thea"]
En ik denk dat een volgende klant het gewoon weer krijgt :(
[/quote]

Inderdaad, terug de vriezer in en hop naar de volgende.... Vandaar dat ik hier ergens op een topic gelezen heb van bedorven vlees van Lotgering.
startouw
3-sterren
3-sterren

Bericht door startouw »

ik heb het ook al meer gehoord, daarom bestel ik niet bij lotgering  :(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="malinois."]
Maar dat laatste is dus absoluut niet aan de orde van de dag anders had ik t in die 3 jaar toch allang een keer moeten hebben.
[/quote]

Niet om het even hoor, maar hoe weet jij nou 100% zeker dat jij nog nooit een opnieuw ingevroren rol hebt gehad. En ja nee, ze gaan niet dood aan een ontdooid of 2x ingevroren rolletje, maar diepvriesspul hoort gewoon bevroren aan te komen. Bij iedereen, dus niet alleen bij jou.

Plaats reactie