Dat hoeft niet meer Riek...Riek schreef: Je moet wel voor half tien je nummer ed ophalen in de ring.
De Utrechtse Hondenshow.......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- var Stolthet
- 4-sterren

Re: De Utrechtse Hondenshow.......
- Corine1981
- 3-sterren

Ik snap dat de hele dag hangen niet prettig is (zelf aardig wat kattenshows gelopen) en het voor de dieren een stuk fijner is,maar vrees wel dat hiermee het aantal show bezoekers uiteindelijk gaat afnemen.ChantalKrijn schreef: Je mag ook weg als je klaar bent, je hoeft niet meer verplicht te blijven. Ideaal, wij beginnen om 10 uur, zullen half 11 wel aan de beurt zijn. Dus voor 12 uur zit ik al lang en breed weer in de auto![]()
Natuurlijk loop je als exposant geen shows voor het bezoek, maar uiteindelijk brengen die bezoekers makkelijk geld op (ook voor de aanwezige winkels) en kunnen het potentiële pupkopers zijn die op een toegankelijke manier fokkers aan kunnen spreken..
Ik ga trouwens zelf op zaterdag kijken want dan zijn de Barbets
de bezoekers die speciaal voor een ras komen kunnen ook zien hoe laat het ras aan de beurt is dus hoeven ook niet op de gok daarheen te gaan
betreft winkeltjes ja denk dat ze minder omzet gaan draaien
- Corine1981
- 3-sterren

Niet elke bezoeker komt (al) specifiek voor een ras, je hebt natuurlijk ook zwevende kiezers 
En wanneer de winkeltjes structureel minder verdienen zullen die straks ook niet meer willen komen en dat scheelt wéér inkomsten voor de organisatie.
Maar goed, dat is commercieel oogpunt, heb het western NK om deze reden zien sloffen (te weinig bezoekers en uiteindelijk dus onaantrekkelijk voor de winkeliers).
Zou toch zonde zijn.
En wanneer de winkeltjes structureel minder verdienen zullen die straks ook niet meer willen komen en dat scheelt wéér inkomsten voor de organisatie.
Maar goed, dat is commercieel oogpunt, heb het western NK om deze reden zien sloffen (te weinig bezoekers en uiteindelijk dus onaantrekkelijk voor de winkeliers).
Zou toch zonde zijn.
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Afgelopen keer in leiden vond ik het reuze meevallen met de terugloop. Veel mensen blijven gezellig na leuten en vertrekken dan als het hun uitkomt. En wij mochten tot de erering wachten dus werd het toch laat 
Ik denk juist dat er qua showhonden meer mensen komen nu ze niet de hele dag hoeven te zitten!!!
Succes Dian!!!(ik ben er helaas niet)
Succes Dian!!!(ik ben er helaas niet)
nog 1 nachtje slapen 
ben benieuwd
ben benieuwd
- Corine1981
- 3-sterren

Heb er ook zin in!!
- var Stolthet
- 4-sterren

Kom zondag even kijken....
-
judith1967
- 5-sterren

Succes voor degene die gaan 
Succes voor degenen die vandaag gaan.
Ik heb net besloten dat ik Laddy toch zelf doe en niet mijn vriendin. Bij haar gaat hij zitten op de tafel tijdens het betasten, iets wat hij bij mij nooit gedaan heeft. Kreeg ze van de ringtrainster het advies om aan zijn ballen te zitten. Hij stond bij mij op schoot en als ik met mijn hand in de buurt van dat gebied kom verblikt of verbloost hij niet, blijft gewoon staan. Gisteren geoefend met mijn hulp. Hij had nooit de neiging om te gaan zitten. Ik kan bij wijze van spreken voetballen met die ballen van hem. Gaat hij dan morgen toch de fout in dan heb ik het gedaan. Kan ik niemand iets verwijten. Ben benieuwd
Ik heb net besloten dat ik Laddy toch zelf doe en niet mijn vriendin. Bij haar gaat hij zitten op de tafel tijdens het betasten, iets wat hij bij mij nooit gedaan heeft. Kreeg ze van de ringtrainster het advies om aan zijn ballen te zitten. Hij stond bij mij op schoot en als ik met mijn hand in de buurt van dat gebied kom verblikt of verbloost hij niet, blijft gewoon staan. Gisteren geoefend met mijn hulp. Hij had nooit de neiging om te gaan zitten. Ik kan bij wijze van spreken voetballen met die ballen van hem. Gaat hij dan morgen toch de fout in dan heb ik het gedaan. Kan ik niemand iets verwijten. Ben benieuwd
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Als hij toch de neiging heeft om te gaan zitten denk ik dat de ringtrainster dit bedoelde:

Dus niet echt bij zijn ballen grijpen
Maar een beetje kriebelen in lies-gebied. Dat wil nog wel eens helpen 

Dus niet echt bij zijn ballen grijpen
Whoop whoop! Bisou 1u res cac, nederlAnds jeugd kampioen op 13 maanden in 4 shows!! Trotsssss
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd!!chipjolie schreef: Whoop whoop! Bisou 1u res cac, nederlAnds jeugd kampioen op 13 maanden in 4 shows!! Trotsssss
chipjolie schreef: Whoop whoop! Bisou 1u res cac, nederlAnds jeugd kampioen op 13 maanden in 4 shows!! Trotsssss
Super