Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

- Judith - schreef: Ow wat goed! Ben heel benieuwd hoe het is geworden  :-*
Je kent het waarschijnlijk niet meer terug. Het is zo goed als klaar gewoon. Deze week nog de laatste dingen inpakken en dan buffelen met allllllllll die kleine klusjes als badkamermeubel in elkaar zetten en ophangen, afzuigkap ophangen en aansluiten op het afvoerkanaal, lampen in elkaar zetten en aansluiten, spanningsslof aansluiten, etc, etc.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Ik ga rondje lopen met Pixie. Noppie is weer vervallen in zijn oude gemekker, vandaag al sinds 1 uur vanmiddag. Moet er echt even tussenuit om tot rust te komen.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door EliScooby »

TMG1961 schreef: Ik ga rondje lopen met Pixie. Noppie is weer vervallen in zijn oude gemekker, vandaag al sinds 1 uur vanmiddag. Moet er echt even tussenuit om tot rust te komen.
Verstandig denk ik. Gelukkig is t geen Siamees, die doen dat vaak, heel vaak!
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Kaela schreef: Ik ben vanmiddag uitgebreid besnuffeld, belikt en bekwijld. Wat ook in de lijn der verwachting lag. Dat het me bij thuiskomst nog een keer gebeurde niet  ::). Iemand rook hele mooie, lieve dames  :P
De dames waren gevloerd na al dat likken snuffelen en kwijlen. De heer des huizes ook. Uiteraard zijn we zeer nieuwsgierig naar het resultaat van de inspanningen.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

Mini's 3-tal schreef: Verstandig denk ik. Gelukkig is t geen Siamees, die doen dat vaak, heel vaak!
Dat vind ik nou zo leuk aan oosterlingen ;) (opgegroeid in siamezenhuishouden, dan krijg je dat)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Juffie is broeds. Da's niet handig :thumbdown: want we hebben geen haan en dus ook geen kuikentjes in wording. Gisteren 20 keer van het legnest afgehaald en ook de legnesten een paar uur weggehaald, maar dat is weer lastig omdat de andere 3 wel hun eitjes wilden leggen. 

Straks lekker wandelen en bbq-en bij Barbara en Ronnie  :daisy: :daisy: :daisy:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Het voordeel van het verzetten van de klok is dat het nu 'al' bijna half 10 is, terwijl ik als ik nu naar het bos ga, in een fris nieuw ochtendbos loop :)
Dus dat ga ik dan ook maar lekker doen.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

;D ;D Een knoop aan een vast genaaid. Een grijs vest. Een zwarte knoop. Een bruin draadje. Een warboel. Niet mijn ding. Duidelijk.  ::)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Mini's 3-tal schreef: Verstandig denk ik. Gelukkig is t geen Siamees, die doen dat vaak, heel vaak!
Ik heb geen probleem mee dat ie tegen me praat. Maar dat doet hij niet..hij klaagt, zeurt de hele tijd.
En ik weet zeker dat zelfs de grootste katten liefhebbers na uren naar zijn gezeur/geklaag geluisterd te moeten hebben hem het liefst buiten de deur zouden zetten.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben gisteravond helemaal vergeten om al te gaan kijken naar de aanbiedingen van de Netto van komende week  :o

Ik denk dat ik straks eens met mn nieuwe speeltje ga spelen; het leukste kraamcadeau de wasdroger.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Zo dat was een lekker rondje. Het bos was wakker aan het worden. Veel vogels, een specht gehoord, een eekhoorn gezien, en lekker gekuierd. Heerlijk rustig :) tussen de schreeuwende mountainbikers door  ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door hannabelgje »

TMG1961 schreef: Ik heb geen probleem mee dat ie tegen me praat. Maar dat doet hij niet..hij klaagt, zeurt de hele tijd.
En ik weet zeker dat zelfs de grootste katten liefhebbers na uren naar zijn gezeur/geklaag geluisterd te moeten hebben hem het liefst buiten de deur zouden zetten.
Siamezen doen dat ook. Klagen om te klagen. Ook ooit midden in de nacht. Ik kan mezelf daar redelijk goed voor afsluiten en hoor het dan gewoon niet meer. 
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

hannabelgje schreef: Siamezen doen dat ook. Klagen om te klagen. Ook ooit midden in de nacht. Ik kan mezelf daar redelijk goed voor afsluiten en hoor het dan gewoon niet meer.
Je hebt hem gehoord toen we buiten stonden. Met dat volume klaagt ie nu al sinds vrijdagmorgen aan een stuk door. De enigste keren dat ie zich stil houd is 's nachts en als ie eten krijgt en 's avonds van 6 tot 10.

Kon er net niet meer tegen en ben echt compleet verbaal uitgeflipt tegen hem.

Ik hoop dat als het terras afgezet is hij wat minder klaagt want op deze manier haal ik de 53 niet
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

TMG1961 schreef: Je hebt hem gehoord toen we buiten stonden. Met dat volume klaagt ie nu al sinds vrijdagmorgen aan een stuk door. De enigste keren dat ie zich stil houd is 's nachts en als ie eten krijgt en 's avonds van 6 tot 10.

Kon er net niet meer tegen en ben echt compleet verbaal uitgeflipt tegen hem.

Ik hoop dat als het terras afgezet is hij wat minder klaagt want op deze manier haal ik de 53 niet
je hebt zelf ook Siamees bloed Theo ?
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Echt zo leuk,  mijn beste vriendin wordt 30 jaar binnenkort en haar moeder wil haar verrassen met een feestje en dan vooral met mijn aanwezigheid daar, maar aangezien ik nauwelijks inkomen heb hier was het financieel voor mij niet mogelijk om naar NL te reizen,  krijg ik net een bericht dat zij mijn ticket betaalt,  zo lief en leuk! Ik heb echt zin om weer even in Nederland te zijn en helemaal voor deze gelegenheid.  Ik ben blij :daisy:

Gesloten