van zwaar bewolkt naar mooi zonnetje naar zware donderwolken-update pag 10

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: van zwaar bewolkt naar mooi zonnetje naar zware donderwolken-upd p4, upd p7

bea
4-sterren
4-sterren

Bericht door bea »

Ach meis lees het nu pas. Wat een ellende en wat kan ik me goed voorstellen dat je af en toe even heel boos word. Het helpt niet dat weet ik maar het gebeurd wel.
Als ik iets voor je kan doen honden opvangen of wat dan ook. Stuur ff een berichtje en dan kijk ik even. ;)
tammie
2-sterren
2-sterren

Bericht door tammie »

Ik lees het nu pas....

Wat erg voor jullie, je reinste rollercoaster waar je dan in 1x in beland.
1 ding is zeker; jullie relatie is megasterk als je al zoveel samen heb meegemaakt!

Heel veel sterkte!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Groot gelijk dat je nu lekker nieuwe tuinset hebt gehaald, nu kunnen jullie er in elk geval samen van genieten. Ik duim dat het samen genieten nog lang mag duren!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik vind het zo erg voor jullie . Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze zware periode
marjan23
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door marjan23 »

Ik vind jullie er onwijs dapper en sterk onder en vond het fijn en gezellig dat je er vrijdag was, ook al heb soms moeite met stil zitten :-*
De tuinset is super gaaf, geniet daar van, kom snel eens een drankje doen ;)
Sterkte, en denk nu vooral even aan jullie zelf!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Heel veel sterkte, en met dit weer heb je groot gelijk met die nieuwe tuinset  :bigarmhug:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Gewoon even: :-*
Kaio
5-sterren
5-sterren

Re: van zwaar bewolkt naar mooi zonnetje naar zware donderwolken-upd p4,7,8

Bericht door Kaio »

Het was er nog niet van gekomen een update te schrijven, lijf moest even bijkomen, maar ik heb wel wat goed nieuws!!!!
De chirurg kwam donderdag binnen met zoals hij zij verrassend nieuws. Volgens mij hadden ze het zelf ook niet verwacht. Het is allemaal bot en kraakbeen. Dat is een of andere zeldzame aandoening  ::) , maar bij hem is ie wel groot. Maar was goed nieuws want met een andere diagnose was het dus max 5 jaar met hersenbeschadiging en gedragsveranderingen van de operaties en bestraling  :-X :o. Nouja daarvoor kneep ik hem eerlijk gezegd ook aan de hand van de MRI beelden, want dat kon naar mijn mening nooit zonder....
Desalniettemin moet er wel geopereerd worden, via het voorhoofd om dan bot bij het oog weg te halen. Moeten nog met andere disiplines overleggen over hoeveel er weg kan en of voor de oogkas dan een stukje rib moet worden teruggeplaatst. Nog geen kattepis dus, maar gezien het alternatief.  ::) Maar ze blijven in ieder geval in veilige zones dan en halen dan ook niet alles weg. Verder zou het dus amper groeien, gaan ze volgens mij wel monitoren.
Dat wordt dan pas ergens na onze vakantie in mei, "ja joh ga eerst lekker op vakantie er is geen acute haast bij". Dus onze kleine vakantie kunnen we dit jaar nog gewoon doen. Nou daar moeten we wel even van gaan genieten.
Zal nog best een spannende periode worden maar het zou daarna gewoon goed moeten komen en niet einde verhaal! Wereld van verschil! Al die emoties ed van afgelopen 2 weken, volgens mij mijn hele leven bijelkaar nog niet zoveel gehad. Maar goed er is toekomst!!! En dat is heel heel erg bevrijdend!!!!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

O wat fijn dat het iets is dat goed behandelbaar is en niet de gevreesde ziekte  :groupwave2:

Het word natuurlijke nog steeds een zwaren weg maar wel met een beter uitkomst, veel sterkte met de toekomstige operaties  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Dat is heeeeel goed nieuws! Nog steeds wel een flinke operatie, maar het is met een goede prognose. Pfffff bijkomen nu voor jullie. Xxx
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Oooooooooh wat een goed bericht!!! Wat heerlijk om weer hoop te kunnen hebben dat het helemaal goed komt  :-* :-* :-*
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Dat is heel fijn om te horen! nog wel heel zwaar natuurlijk maar geweldig dat er weer hoop op genezing is.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

nou de zon schijnt wel voor jullie vandaag dus ! wat een goed nieuws zeg , gefeliciteerd  :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: Het was er nog niet van gekomen een update te schrijven, lijf moest even bijkomen, maar ik heb wel wat goed nieuws!!!!
De chirurg kwam donderdag binnen met zoals hij zij verrassend nieuws. Volgens mij hadden ze het zelf ook niet verwacht. Het is allemaal bot en kraakbeen. Dat is een of andere zeldzame aandoening  ::) , maar bij hem is ie wel groot. Maar was goed nieuws want met een andere diagnose was het dus max 5 jaar met hersenbeschadiging en gedragsveranderingen van de operaties en bestraling  :-X :o. Nouja daarvoor kneep ik hem eerlijk gezegd ook aan de hand van de MRI beelden, want dat kon naar mijn mening nooit zonder....
Desalniettemin moet er wel geopereerd worden, via het voorhoofd om dan bot bij het oog weg te halen. Moeten nog met andere disiplines overleggen over hoeveel er weg kan en of voor de oogkas dan een stukje rib moet worden teruggeplaatst. Nog geen kattepis dus, maar gezien het alternatief.  ::) Maar ze blijven in ieder geval in veilige zones dan en halen dan ook niet alles weg. Verder zou het dus amper groeien, gaan ze volgens mij wel monitoren.
Dat wordt dan pas ergens na onze vakantie in mei, "ja joh ga eerst lekker op vakantie er is geen acute haast bij". Dus onze kleine vakantie kunnen we dit jaar nog gewoon doen. Nou daar moeten we wel even van gaan genieten.
Zal nog best een spannende periode worden maar het zou daarna gewoon goed moeten komen en niet einde verhaal! Wereld van verschil! Al die emoties ed van afgelopen 2 weken, volgens mij mijn hele leven bijelkaar nog niet zoveel gehad. Maar goed er is toekomst!!! En dat is heel heel erg bevrijdend!!!!
Oh wow, dit is pas zonnig nieuws :-* :-* :-*
Wat geweldig, ik ben echt ontzettend blij voor jullie, jippieejj :circle:
Lil

Bericht door Lil »

Wat een goed nieuws. Ik ben zo blij voor jullie dat de zon weer schijnt.

Plaats reactie