Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Leuke foto's weer allemaal! 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Gezellig chipje eten, en voor Jacy een kroepoekje.. Hij heeft alleen belangrijkere dingen te doen..

Altijd leuk zon ooievaarsnest. Misschien krijg je een nieuwe kans over een poosje.-Annemarie- schreef: Gorilla's Ooievaars in de mist.
De nieuwe buren, even verderop in de straat.
Ze wonen er al een tijdje, maar zijn nog niet veel thuis geweest. Druk aan het werk; ik zie ze op veel verschillende plaatsen in de buurt.
Zitten ze eens een keer samen op het nest, is het hier hartstikke mistig.![]()
![]()
Hier bij ons zit een zwanennest, maar wordt heel goed bewaakt door vader zwaan.
Kan niet wachten tot er zo kleine zwaantjes achter elkaar aan zwemmen
Erg leuke foto's zijn er weer bijgekomen.
Deze foto heb ik gisteren gemaakt van Jane op een steen

Fenixjuh schreef: Gezellig chipje eten, en voor Jacy een kroepoekje.. Hij heeft alleen belangrijkere dingen te doen..
![]()
Zo te zien een dutje in de zon ? Moet je ook bijhouden .
Lucie110 schreef: Erg leuke foto's zijn er weer bijgekomen.
![]()
Ach gos de kleine smurf
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Jane is leuk! 8)
Mijn butler schaamt zich om met dit speeltje in haar hand over straat te gaan , neemt ze in een tassie mee 
En ik mot het ook al zelf uit dat tassie halen . Ik weet niet wat er mis mee is hoor
Maar die tweebeners zeggen dat het ook op een speeltje lijkt waar hunnie weleens zoet mee zijn
En met onze safe -stick .... pusies hetzelfde , motten we zelf vasthouden . Buurman stond laatst al te lachen voor het raam toen butler het nog wel in haar hand had

En ik mot het ook al zelf uit dat tassie halen . Ik weet niet wat er mis mee is hoor
Maar die tweebeners zeggen dat het ook op een speeltje lijkt waar hunnie weleens zoet mee zijn
En met onze safe -stick .... pusies hetzelfde , motten we zelf vasthouden . Buurman stond laatst al te lachen voor het raam toen butler het nog wel in haar hand had

smulpaap schreef: Mijn butler schaamt zich om met dit speeltje in haar hand over straat te gaan , neemt ze in een tassie mee
![]()
Zooow mijn bejaarden rondje zit erop 
Lekker op mijn dooie gemakkie wandelingetje gemaakt
Nu even een oogje dicht doen hoor poeh hee

Lekker op mijn dooie gemakkie wandelingetje gemaakt
Nu even een oogje dicht doen hoor poeh hee

Ik heb het 'getroffen' om de enige witte herder te treffen met smetvreessmulpaap schreef:
Oow wat angstig schoon en wit![]()
smulpaap schreef: Mijn butler schaamt zich om met dit speeltje in haar hand over straat te gaan , neemt ze in een tassie mee
![]()
Tis lente, en als alles goed is, zit mijn pupseltje hier tussenEnvie schreef:![]()
![]()
Wat leuk zeg, gefeliciteerd!Envie schreef: Tis lente, en als alles goed is, zit mijn pupseltje hier tussen![]()
O heerlijk, geef mij ook een hond met smetvreesSenna99 schreef: Ik heb het 'getroffen' om de enige witte herder te treffen met smetvreesdus hij is ook nu, nog best aardig wit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oscar hebben?joel schreef: O heerlijk, geef mij ook een hond met smetvrees![]()
![]()
Als je die zit kijken als ie door een modderplas moet, dan pies je in je broek van het lachen. Hij zou nog liever in een boom klimmen dan er doorheen lopen. Ik vind het niet zo erg 8)