De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Wat een lekker ding!!
Vandaag mag ik het alleen doen. Papa mag weer gaan werken
Kreeg je hem de deur uit?Nadia schreef: Wat een lekker ding!!
Ach, vrijdag heeft ie weer papadag dus dan kan hij de hele dag tutten met zijn zoon!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Aah, kijk d'r lekker ondeugend kijken!Sieglinde schreef:
![]()
Het eerste wat hij zei was: " ik heb geen zin om te gaan werken" . dat Heb ik hem ooit 1x eerder horen zeggenPluto schreef: Kreeg je hem de deur uit?
Ach, vrijdag heeft ie weer papadag dus dan kan hij de hele dag tutten met zijn zoon!
Ssieglinde, wat een lekker ding , geniet ervan.
Nadia, werken moest niet mogen als je net vader of moeder bent geworden
Nadia, werken moest niet mogen als je net vader of moeder bent geworden
Sieglinde wat een heerlijk glimlach.
Ik kan het niet meer met je eens zijn Miet! Ik ben voor een half jaar verlof!
echtNadia schreef: Ik kan het niet meer met je eens zijn Miet! Ik ben voor een half jaar verlof!
en heerlijk he, hoe je kan genieten van zo'n klein mensje vanaf de eerst minuut dat je hem vast hebt , dat verraste mij het meest toen mijn kids net geboren waren
Wat een mooie blik
Wat naar van die kleintjes met allerlei problemen.
Kon t niet droog houden.
Dan ben je weer zo blij met een gezond blij kindje die weinig / geen pijn hoeft te ervaren en lekker thuis in haar eigen bedje ligt....
Brrr net kleine baby's grote zorgen gekeken.Sieglinde schreef:
![]()
Wat naar van die kleintjes met allerlei problemen.
Kon t niet droog houden.
Dan ben je weer zo blij met een gezond blij kindje die weinig / geen pijn hoeft te ervaren en lekker thuis in haar eigen bedje ligt....
Met dit lekkere weer krijg ik zin om te gaan fietsen! Iemand dat ook al gedaan met baby?
Ik zit een beetje te dubben wat ik zal doen. Ik ben niet zo'n type voor een lompe mamafiets. Naast mijn MTB en racefiets is het meest lompe dat ik heb deze:

Ik heb wel een iets andere uitvoering. De mijne heeft geen derailleurversnelling, maar een Nexus met 8 versnellingen, maar de geometrie van het frame is precies als deze.
Nu dacht ik eerst aan zo'n fietskarretje, maar de brandgang waardoor ik de tuin in kan is best smal en dan wordt dat een heel gehannes om er in en uit te komen. Dus overweeg ik toch een kinderzitje. Een zitje voor lijkt me op zich wel gezellig. Maar of dat nou wel lekker fietst met deze fiets? Je zit toch wel een beetje sportief voorover, dus volgens mij hang ik dan de hele tijd met m'n neus in z'n nek.
Ik zit een beetje te dubben wat ik zal doen. Ik ben niet zo'n type voor een lompe mamafiets. Naast mijn MTB en racefiets is het meest lompe dat ik heb deze:

Ik heb wel een iets andere uitvoering. De mijne heeft geen derailleurversnelling, maar een Nexus met 8 versnellingen, maar de geometrie van het frame is precies als deze.
Nu dacht ik eerst aan zo'n fietskarretje, maar de brandgang waardoor ik de tuin in kan is best smal en dan wordt dat een heel gehannes om er in en uit te komen. Dus overweeg ik toch een kinderzitje. Een zitje voor lijkt me op zich wel gezellig. Maar of dat nou wel lekker fietst met deze fiets? Je zit toch wel een beetje sportief voorover, dus volgens mij hang ik dan de hele tijd met m'n neus in z'n nek.
Sonja, Fedde kan nog niet goed genoeg zelf zitten, David al wel stabiel? Als ik hem in een winkelkarretje zet valt ie ook nog om, dus een fietsstoeltje lijkt me nog niks. Kinderstoel gaat al wel.
Ik wil niet gelijk vandaag beginnen hoor.Jantina schreef: Sonja, Fedde kan nog niet goed genoeg zelf zitten, David al wel stabiel? Als ik hem in een winkelkarretje zet valt ie ook nog om, dus een fietsstoeltje lijkt me nog niks. Kinderstoel gaat al wel.