Huishouden doen enzo....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
inge58
- 5-sterren

Re: Huishouden doen enzo....
Stom eigenlijk.....wij gaan ook een paar dagen weg.Hondjes gaan logeren dus er komt niemand in huis.
En toch meen ik dat alles schoon en netjes moet zijn.
Dus ik ben ook aan het zuigen ,dweilen,wassen enzo! ???
En toch meen ik dat alles schoon en netjes moet zijn.
Dus ik ben ook aan het zuigen ,dweilen,wassen enzo! ???
Dat komt omdat in een opgeruimd huis thuiskomen zo lekker is.
Als het een zooi is, kun je gelijk aan het opruimen gaan, plus alle zooi van het weekendje erbij...
Als het een zooi is, kun je gelijk aan het opruimen gaan, plus alle zooi van het weekendje erbij...
Ja dat is dan weer het nadeel van honden die thuis blijvenK&D schreef: Dat komt omdat in een opgeruimd huis thuiskomen zo lekker is.![]()
Ik heb was in de machine gedaan.
Ik heb een lading zooi naar de stort gebracht, boodschappen gedaan en de auto door de wasstraat gereden.
Nu is het de bedoeling dat ik de auto ga soppen en stofzuigen en dan kan de nieuwe hondendeken van de action erin 8)
Nu is het de bedoeling dat ik de auto ga soppen en stofzuigen en dan kan de nieuwe hondendeken van de action erin 8)
en ook nog aangezet? Dan zou ik zolangzamerhand maar eens de was eruit gaan halen ...koekje schreef: Ik heb was in de machine gedaan.
Ik heb gekookt. Dat wil zeggen...de kookplaat heeft de inhoud van de pannen gekookt. 8)
- Charlie Angel
- Moderator
Zou jij niet nog eens bij mij ramen komen lappen met je Kärcher?Angelique schreef: Bij de Kärcher klier ik ook nog met water. Zo gek als Anne ben ik nog lang niet, maar over het jaar gezien zijn mijn ramen tegenwoordig vaker schoon te noemen dan voor het Kärchertijdperk![]()
Hier een Kärcher te leen van Michiel's moeder voor alle ramen in ons nieuwe appartement, wat een ideaal ding zeg!
En een vraag speciaal voor Saskia;
Waar zal ik zo'n mooie rubberbezem kunnen vinden voor de vloer?
Action!! Maar volgens mij zijn ze daar uit het assortiment. Door heeft de laatste gescoord ooit voor me.Maxi's 3-tal schreef: En een vraag speciaal voor Saskia;
Waar zal ik zo'n mooie rubberbezem kunnen vinden voor de vloer?![]()
![]()
Ronald heeft er laatst een gekocht, zag ik hier. Ik weet niet waar.
De karcher is nu in de aanbieding bij de gamma.
Van ergens in de 70 euro naar ergens in de 50!
Van ergens in de 70 euro naar ergens in de 50!
Ik vond het vandaag veels te mooi weer. Ben er heerlijk op uit gegaan met mijn zoontje en daarna nog met de hondjes.
Alleen snel de wc gepoetst. Beetje opgeruimd (was maar beetje op te ruimen). De muren/plafond met de plumeau gedaan. En alles nat afgesopt. Planten wat aandacht gegeven en honden kleden gewassen.
Vriend lief heeft gezogen en gedweild.
Alleen snel de wc gepoetst. Beetje opgeruimd (was maar beetje op te ruimen). De muren/plafond met de plumeau gedaan. En alles nat afgesopt. Planten wat aandacht gegeven en honden kleden gewassen.
Vriend lief heeft gezogen en gedweild.
- Charlie Angel
- Moderator
-Saskia- schreef: Action!! Maar volgens mij zijn ze daar uit het assortiment. Door heeft de laatste gescoord ooit voor me.
Ronald heeft er laatst een gekocht, zag ik hier. Ik weet niet waar.
Dan ga ik maar eens rondneuzen dan.
- Angelique
- 5-sterren

Je weet dat ik hoogtevrees heb héMaxi's 3-tal schreef: Zou jij niet nog eens bij mij ramen komen lappen met je Kärcher?
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: Je weet dat ik hoogtevrees heb hé![]()
Euhhhhh, nee wist ik niet?
Maar het is maar 9 hoog hoor en als je de binnenkant doet zit er glas tussen.
Er zit dus geen stang aan? En ook geen lange glazenwasser?Angelique schreef: Je weet dat ik hoogtevrees heb hé![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nope-Saskia- schreef: Er zit dus geen stang aan? En ook geen lange glazenwasser?