iemand die in een lange file stond en wat agressie kwijt moest ?-Saskia- schreef: Een onzinnig persoon met te veel vrije tijd?
Natuurvraagje; afgeknaagde boom
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Natuurvraagje; afgeknaagde boom
Wij hebben geen lange files...
Saskia stond vandaag in een behoorlijke vandaareelke schreef: Wij hebben geen lange files...
henneke schreef: iemand die in een lange file stond en wat agressie kwijt moest ?
Dat is het werk van een bever 
Riek schreef: Heb je een AH in de buurt?
Dit zijn hele grote hamsters denk ik.
Dank voor deze grijns op mijn gezicht
Ik weet niet wat je gezien hebt, maar op de foto die je geplaatst hebt staat bevervraat. Ik weet niet waar jouw bos is, is er ook water want dat hebben ze wel nodig natuurlijk.
Ja er is wel water... maar niet daar heel dichtbij, een meter of 150 - 200 ofzo?
Kijk, dit zijn ze;

Dat is het betere knaagwerk. Zou een boswachter je het juiste antwoord kunnen geven?
Ik als leek denk ook aan beverwerk.
Ja ik ben ook geneigd om het ergens te gaan vragenNeally schreef: Dat is het betere knaagwerk. Zou een boswachter je het juiste antwoord kunnen geven?
Ook al stak ik even de draak in jou 
ik vind het best bijzonder en mooi om dit te zien.
ik vind het best bijzonder en mooi om dit te zien.
Ik weet het niet. Dit zijn dode bomen, toch? Ik zou sowieso de boswachter even laten weten dat er eentje op omvallen staat.
Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.Juul schreef: Ik weet het niet. Dit zijn dode bomen, toch? Ik zou sowieso de boswachter even laten weten dat er eentje op omvallen staat.
Die ene boom vond ik inderdaad ook wel erg spannend, ik had de neiging hem een duwtje te geven.
Dat heb ik al bij het zien van de foto...eelke schreef: Ja ze zijn dood. Ik heb een mail gedaan naar brabants landsschap, zoals ik begrijp hebben zij het beheer.
Die ene boom vond ik inderdaad ook wel erg spannend, ik had de neiging hem een duwtje te geven.