Denk eens wat vaker aan een eend, want een eend heeft ook een moeeeeederrrrrr. Hij zwemt in een sloot of in een plas, of ergens anders waar water wassssssss. En nu denk je, dit lied is uiiiiiit en dat is ook zoKim_S schreef: Hooooofd schouders knie en teen knie en teen
![]()
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Laatst gewijzigd door EliScooby op do 03 apr 2014, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
??? DiekenniknieMini's 3-tal schreef: Denk eens wat vaker aan een eend, want een eend heeft ook een moeeeeederrrrrr.
Op een onbewoond eiheiheiland 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
lief klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
kooknie!!Kim_S schreef: ??? Diekenniknie![]()
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Tis niet moeilijk. Je kunt er 1 miljoen varianten van maken met tijgers, beren etc, etc. Alleen zwemmen die nietKim_S schreef: ??? Diekenniknie![]()
Duke is een beetje zielig. Hij heeft lopen bijten op z'n rug. Daar zaten al wat irritatieplekjes. En nu heb ik die arme jongen een landingsbaan op z'n rug bezorgd. Er vieze stinkende echinaceazalf op gedaan en hem ook nog een shirt aangetrokken! Een lila notabene. Met z'n achterpoten door de armsgaten en z'n staart door het halsgat. En dan bij de buik een stuk losgeknipt zodat het op de borst geknoopt kan worden. Maar hij laat het lijdzaam toe en is gaan slapen. Morgen hoop ik dt hij minder jeuk heeft en hij weer zonder kan.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Zitten zijn anaalklieren niet vol?Mara M schreef: Duke is een beetje zielig. Hij heeft lopen bijten op z'n rug. Daar zaten al wat irritatieplekjes. En nu heb ik die arme jongen een landingsbaan op z'n rug bezorgd. Er vieze stinkende echinaceazalf op gedaan en hem ook nog een shirt aangetrokken! Een lila notabene. Met z'n achterpoten door de armsgaten en z'n staart door het halsgat. En dan bij de buik een stuk losgeknipt zodat het op de borst geknoopt kan worden. Maar hij laat het lijdzaam toe en is gaan slapen. Morgen hoop ik dt hij minder jeuk heeft en hij weer zonder kan.
En dan nog kennikumnieMini's 3-tal schreef: Tis niet moeilijk. Je kunt er 1 miljoen varianten van maken met tijgers, beren etc, etc. Alleen zwemmen die niet![]()
Ik heb zo waaaa waaaa waaaaaa waaaanzinnig gedroooomd
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
we are the world.......we are the childeren.... 
-
fem fatale
- 5-sterren

Als je het over jullie nieuwe huis hebt, zijn jullie verder dan ik. En ik woon hier al een tijdje.Mini's 3-tal schreef: Vandaag weer een stukje voorbereiding gedaan, zitten nu op 99% denk ik. Kattenbak erbij, paaltje erbij dat La Liza hopelijk wel heel laat en nog wat andere dingen voor na zaterdag![]()
Pittiiige tijijijijden, het leven is een zureee booooooommmmmm*Dorothea* schreef: we are the world.......we are the childeren....![]()
Dorothea. Het is echt boven op zn rug en ik vermoed een vlooienbeet. Heb in de afgelopen 5 weken er drie bij hem weggevangen. Verder niks gevonden. Kijk hem elke dag na want wil liever niet druppels geven. Hij heeft vd laatste echt heel vervelende plekken op z'n rug gehad. Als hij poept dan zie ik meestal iets nadruppelen. Dat wil toch zeggen dat de anaalklieren door het ontlasten uitgedrukt worden? Het is wel wat gevoelig onder z'n staart merkte ik met scheren. Heb gelijk wat klitjes weggeschoren daar.
Gijs moest huilen vanmorgen. Blijkbaar had hij heel erge dorst...arm joch. Dus nu ben ik er al lekker vroeg uit 
- Charlie Angel
- Moderator
Heb je een lekkere lange dag.eelke schreef: Gijs moest huilen vanmorgen. Blijkbaar had hij heel erge dorst...arm joch. Dus nu ben ik er al lekker vroeg uit![]()
Ik ben ook onvrijwillig vroeg en ben maar lekker met een dekentje op de bank gaan zitten.