Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
die staan al een dikke week buiten 
-
lianneke
- 5-sterren

Oke, ga ik het ook proberen!
Even een foto update 
Sla en rucola

Mijn kruiden tuintje met Rozamarijn, Tijm, Marokkaanse munt (meer, meer, meer!
) en bieslook. De basilicum komt er bij als het warmer is. Het blond groeit buiten de perken!

Perenboom in bloei, die ladder en container staan er nog omdat er nog niet op het gras gelopen mag worden.

En mijn aardbeien

Sla en rucola

Mijn kruiden tuintje met Rozamarijn, Tijm, Marokkaanse munt (meer, meer, meer!

Perenboom in bloei, die ladder en container staan er nog omdat er nog niet op het gras gelopen mag worden.

En mijn aardbeien

Wat een weertje zeg.. Het lijkt wel steeds warmer te worden.. Het is 21 graden in huis en ik zweet me te pletter... Vriend lief is druk met de tuin bezig met de hogedruk spuit. Het knapt weer aardig op 
Kan ik weer lekker van het weer en mijn tuin genieten
Kan ik weer lekker van het weer en mijn tuin genieten
Ik heb net even een half uurtje morele steun aan mijn tomatenplantjes verleend en ik heb het gras een kopje kleiner gemaakt. Goed bezig 

- -Annemarie-
- 5-sterren

Leuke foto's weer.
Hier staat er toch echt nog niks buiten. 
Waarom niet meis, heb je geen tijd ??-Annemarie- schreef: Leuke foto's weer.Hier staat er toch echt nog niks buiten.
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nee, ja wel tijd. Maar het is hier 's nachts nog zo koud.Nynke schreef: Waarom niet meis, heb je geen tijd ??![]()
![]()
Alles wat voorgezaaid is staat in de vensterbanken, en de rest gaat binnenkort direct in de grond. Tomaatjes en pepers doen het goed.
nvt
Laatst gewijzigd door Roosj op vr 04 apr 2014, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
In allebei mijn appelboompjes zitten bloemetjes. Ik word er helemaal blij van.
-Annemarie- schreef: Nee, ja wel tijd. Maar het is hier 's nachts nog zo koud.![]()
Alles wat voorgezaaid is staat in de vensterbanken, en de rest gaat binnenkort direct in de grond. Tomaatjes en pepers doen het goed.![]()
Ik ga zondag weer een hoop zaaien
Al bloemetjes, dat is echt leuk. Heb je ook veel rondvliegende bestuivers?hannabelgje schreef: In allebei mijn appelboompjes zitten bloemetjes. Ik word er helemaal blij van.
Op de tuin loopt de 'druif' en ook de appelbomen uit. Nog geen bloemetjes of wat.
Alles is na deze zon-week helemaal groen. Heerlijk. Heel rijk.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja ik heb ook veel hommels in de tuin. Morgen ga ik ook bloemen zaaien voor bijen en hommels. Mijn bessenstruiken krijgen ook allemaal blad nu. Fijn!! Alleen mijn perenboompje is echt dood. Binnenkort een conference boompje halen. Wel een iets grotere deze keer.
Hier beginnen de fruitbomen ook al te bloeien, de rabarber groeit al uit zijn voegen, moet ik echt dit weekeinde al van snijden en verwerken 
Ik had groene asperges om te planten om de kop getikt, ook die begint al uit te lopen, net als de snijbiet van vorig jaar.
Met dat warme weer heeft die blijkbaar de winter overleeft.
Straks ga ik nog een paar aardperen planten, ben benieuwd of dat ook gaat in mijn groenten bakken
Ik had groene asperges om te planten om de kop getikt, ook die begint al uit te lopen, net als de snijbiet van vorig jaar.
Met dat warme weer heeft die blijkbaar de winter overleeft.
Straks ga ik nog een paar aardperen planten, ben benieuwd of dat ook gaat in mijn groenten bakken
-
sella
Het gaat bizar hard momenteel. Het ziet er naar uit dat we met de paas sla uit de tuin kunnen eten