Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

eelke schreef: Goeie pillen. Ik had dat van het hoesten vorig jaar, is inderdaad erg pijnlijk! Kon ik echt niet op liggen.
Er op liggen is geen probleem maar zover komen dat ik er op lig...dat is wel een probleem en hoesten, niezen, in de lach schieten, bewegen.. ::)
Twee weken terug "schoot" het er in, idd. na/tijdens een nare hoest. Toen was ik die week thuis, afgelopen week gewerkt en ik heb een baan waar ik aardig wat moet tillen en sjouwen. Afgelopen vrijdag pakte ik wat op en toen gebeurde er "iets" en nu ist helemaal pet. Huisarts heeft me telefonisch afgescheept met paracetamol maar morgen maak ik een afspraak... dit is echt niet leuk zo :-X

Hoe lang heb jij er last van gehad en hoe is er vastgesteld dat het idd. om een gekneusde spier ging?
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Laura2004 schreef: Mijn vriend kreeg net een berichtje met de vraag of ik bij de bakker in het dorp in de bediening wil komen werken tijdens de feestdagen en waarschijnlijk ook heel de zomer als ik ze beval (hier ontbijten mensen bij de bakker en heeft de bakker een terrasje), ik ben blij :D En het is legaal werk, ook erg bijzonder hier. En het zou ook alleen de ochtenden zijn tot 14 uur en prima salaris voor Spaanse begrippen.
Morgen ga ik langs om te praten!
Geweldig Laura !!!!!!    :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

zurca schreef: Er op liggen is geen probleem maar zover komen dat ik er op lig...dat is wel een probleem en hoesten, niezen, in de lach schieten, bewegen.. ::)
Twee weken terug "schoot" het er in, idd. na/tijdens een nare hoest. Toen was ik die week thuis, afgelopen week gewerkt en ik heb een baan waar ik aardig wat moet tillen en sjouwen. Afgelopen vrijdag pakte ik wat op en toen gebeurde er "iets" en nu ist helemaal pet. Huisarts heeft me telefonisch afgescheept met paracetamol maar morgen maak ik een afspraak... dit is echt niet leuk zo :-X

Hoe lang heb jij er last van gehad en hoe is er vastgesteld dat het idd. om een gekneusde spier ging?
Voelen, duwen en hoesten en luisteren naar mijn longen etc. Ik was zelf bang voor een zware longontsteking nl. Uiteindelijk heb ik er wel 4 - 5 maanden 'last' van gehad, als ik dat het niet helemaal lekker aanvoelde. Ben toen een week ziek thuis geweest, vnl door die ribben, het hoesten was ook niet fijn maar dan kun je nog wel werken vind ik. Echt pijn, als in dat je echt wel beperkt wordt in dingen doen was wel twee weken denk ik. Ik heb uiteindelijk een opiaat gekregen als pijnstiller, zodat ik tenminste kon slapen. Die werkten wel erg fijn ;) wel maar een dag of 3 - 4 gebruikt omdat je ook suf wordt en niet mag autorijden dan enzo.
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Toen ik een paar maanden geleden jets dergelijks had, hebben traumeeltabletten echt geholpen. Ik nam eerst pijnstillers in, maar als die uitgewerkt waren was het weer net zo erg. Pas toen ik traumeel ging innemen, werd het echt minder.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Terug van een heerlijk weekendje Madrid. Prachtige stad, zeer aardige mensen, lekker eten en heel veel gezien en gewandeld  :)
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

- Judith - schreef: Terug van een heerlijk weekendje Madrid. Prachtige stad, zeer aardige mensen, lekker eten en heel veel gezien en gewandeld  :)
Klinkt goed!!
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

- Judith - schreef: Terug van een heerlijk weekendje Madrid. Prachtige stad, zeer aardige mensen, lekker eten en heel veel gezien en gewandeld  :)
Lekker hoor, dat had je wel verdiend.  :-*
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Is inderdaad een mooie stad. Vooral daar bij het Prado en zo, en het paleis.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 06 apr 2014, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
sella

Bericht door sella »

Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt!
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? :-X
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht ::)
Oei. Ik heb ze twee keer ontstoken gehad, maar voor mij was bedrust het enige wat nog ging. Wat een drama is dat.

Als je pillen kan, zou ik er zoveel mogelijk nemen.
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? :-X
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht ::)
Traumeel.

Overigens las ik tussenbilspier  ;D
ik dacht al...hoe kom je daar nou aan?
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door Charlie Angel »

Verhuizing achter de rug, dus vanmorgen is de hyaluronzuurinjectie in mijn knie gezet. Dat was/is  niet grappig. Hopelijk gaat het verlichting geven.
Riek
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door Riek »

Maxi's 3-tal schreef: Verhuizing achter de rug, dus vanmorgen is de hyaluronzuurinjectie in mijn knie gezet. Dat was/is  niet grappig. Hopelijk gaat het verlichting geven.
Ik hoop voor je dat het snel verlichting geeft.
Een nieuwe knie is nog geen optie?
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door Charlie Angel »

Riek schreef: Ik hoop voor je dat het snel verlichting geeft.
Een nieuwe knie is nog geen optie?
De artsen die ik daar nu over gesproken heb raden het sterk af omdat ik echt nog te jong ben. Prive klinieken zouden het wel doen.
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Lastig dan hé.
Maar nu leven met al die pijn is natuurlijk ook niet alles.
Knie gaat zo'n 15 jaar mee toch?

Gesloten