opnieuw voorstellen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
opnieuw voorstellen
Omdat ik al heel lang niet meer op barfplaats geweest ben, zal ik mij nog maar even opnieuw voorstellen.
Sinds 1 december 2010 heb ik een cocker x springer? het is in ieder geval een kleine "rode heks" die niet gemakkelijk in de omgang voor anderen is, maar ik zou haar geen dag meer willen missen. Na 6 weken was haar invloed op mij zo duidelijk te merken dat ik haar van de revalidatie-arts mee mag (moet) nemen naar het activiteitencentrum. Ook is zij met de carnaval een week mee geweest naar een Care - hotel.
Mickey (de rode heks) waarschuwt mij als ik een epileptisch insult krijg, daardoor kan ik veel vrijer weggaan.
Ik laat nog wel foto's toevoegen.
Sinds 1 december 2010 heb ik een cocker x springer? het is in ieder geval een kleine "rode heks" die niet gemakkelijk in de omgang voor anderen is, maar ik zou haar geen dag meer willen missen. Na 6 weken was haar invloed op mij zo duidelijk te merken dat ik haar van de revalidatie-arts mee mag (moet) nemen naar het activiteitencentrum. Ook is zij met de carnaval een week mee geweest naar een Care - hotel.
Mickey (de rode heks) waarschuwt mij als ik een epileptisch insult krijg, daardoor kan ik veel vrijer weggaan.
Ik laat nog wel foto's toevoegen.
Re: opnieuw voorstellen
Welkom op barfplaats !
Ik ben wel benieuwd hoe de kleine rode heks eruit ziet
Ik ben wel benieuwd hoe de kleine rode heks eruit ziet
Welkom. En ben ook benieuwd naar de. Foto's. Wat fijn dat zij dit werk voor jou kan doen. 
Hooooooooiiiiii, volgens mij kennen wij elkaar 
Mickey weet dat jij voor erg lekker eten zorgt 
Als je morgen rond 12 uur even in de tuin gaat staan kunnen we naar elkaar
8)
Als je morgen rond 12 uur even in de tuin gaat staan kunnen we naar elkaar
-
Shanti en co
- 5-sterren

Welkom! 
Wat fijn dat die rode heks je zo kan helpen.
Wat fijn dat die rode heks je zo kan helpen.
-
Antonia
- 5-sterren

Fijn dat je weer terug bent.
-
Lil
Hoooooiiiii volgens mij heb jij zelfs Oso nog gekend, want die at al van jou vleesjes mee.nova schreef: Hooooooooiiiiii, volgens mij kennen wij elkaar![]()