De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Als het maar lekker ligt 
Vannacht ging erg goed 
Om 22u - 03u en 07u een voeding
Om 22u - 03u en 07u een voeding
Knappe meid! Fijn zeg!
Hier vannacht 23.00 4.30 en 8 uur
Gaat de goede kant op!
Hier vannacht 23.00 4.30 en 8 uur
Gaat de goede kant op!
Sinds David rechtop kan zitten in zijn kinderstoel is er ineens een enorme eetlust in hem ontwaakt.
Hij wil alles proeven en hij vindt alles lekker. Lijkt wel onverzadigbaar! Gisteren heeft hij 3 flessen van 200 ml op, een bord pap, een bordje avondeten bij oma, incl yoghurt als toetje en dan tussendoor nog fruit. Hij slaapt 's nachts nog wel lekker een uurtje of 9 aan één stuk, maar overdag slaapt hij nog nauwelijks. En toen ik daarstraks bij hem op de kamer kwam wat het eerste wat hij riep ?Eeeetah?. Ik vrees dat zijn eerste woordje niet ?papa? of ?mama? gaat zijn, maar ?eten?. 
Ik lees niks geks 
Hier iemand nog tips voor een hongerig kind? Ik ben er zo moe van, bovenop mn slaapgebrek.
Ik luister mee..
23u-02-04-06
En deze morgen om 8 en 10. Moeeeeee
23u-02-04-06
En deze morgen om 8 en 10. Moeeeeee
Wat krijgt ze nu dan?koekje schreef: Hier iemand nog tips voor een hongerig kind? Ik ben er zo moe van, bovenop mn slaapgebrek.
Hier:Sonja schreef: Sinds David rechtop kan zitten in zijn kinderstoel is er ineens een enorme eetlust in hem ontwaakt.Hij wil alles proeven en hij vindt alles lekker. Lijkt wel onverzadigbaar! Gisteren heeft hij 3 flessen van 200 ml op, een bord pap, een bordje avondeten bij oma, incl yoghurt als toetje en dan tussendoor nog fruit. Hij slaapt 's nachts nog wel lekker een uurtje of 9 aan één stuk, maar overdag slaapt hij nog nauwelijks. En toen ik daarstraks bij hem op de kamer kwam wat het eerste wat hij riep ?Eeeetah?. Ik vrees dat zijn eerste woordje niet ?papa? of ?mama? gaat zijn, maar ?eten?.
![]()
7 uur: Pap van 120 ml melk (wordt dan dus nog aangemaakt met poeder, pap-meel en een stukje banaan)
10.30 uur: Fles nummer 1 van 210 ml (aangemaakt 230 ml ofzo)
tussen de middag: Fruit met een babykoekje erdoor + 'Lunch' bestaande uit half rijstwafeltje of korstje brood, iets van rauwkost om te proeven/ beetje knabbelen zoals komkommer

15 uur: Fles nummer 2 (ook zo'n volle)
17.30 uur: avondeten aardappelen en groente (wortel, witlof, bietjes, broccoli, spinazie, bloemkool, boontjes, erwtjes enz), beetje yoghurt na
19.30 uur: volle fles
EN DAN NOG KOMEN OM EEN NACHTVOEDING!
(dus ik vind David nog mee vallen
Laatst gewijzigd door Jantina op di 08 apr 2014, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
De fles van 19.30 u pap bij in doen.
Mijn laatste redmiddel was een flesje (hypoallergene) poedermelk. Vond ik vreselijk. Maar het zorgde er wel voor dat mijn meisje ineens 4 uur sliep in plaats van 2, en daarna waren we weer helemaal "bij". Volgende flesje poedermelk was pas 2 weken later, toen het weer niet zo lekker liep allemaal.koekje schreef: Hier iemand nog tips voor een hongerig kind? Ik ben er zo moe van, bovenop mn slaapgebrek.
Ik ben 100% voor borstvoeding hoor, maar dat ene "extra" flesje heeft hier toen goed geholpen.
Succes ermee, ik had / heb hier ook zo'n hongerig kind.
Fedde drinkt helaas geen pap uit de fles Urs. Voeding voor hongerige baby's hebben we al geprobeerd maar helpt niet.Urs schreef: De fles van 19.30 u pap bij in doen.
Dat is jammer. Elena sliep goed op een papfles voor het slapen gaan.Jantina schreef: Fedde drinkt helaas geen pap uit de fles Urs. Voeding voor hongerige baby's hebben we al geprobeerd maar helpt niet.
Ik was ook een hongerig kind. Idd ik kreeg ook al heel vroeg een dunne papfles.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
6.30 bv 1, 10.30/11.00 bv 2, gevolgd door 3 hapjes fruit, 15.00/15.30 bv 3, 17.00 groente/toghurt, 19.00 bv 4, 22.30 bv 5... Geen idee van ml