Ja inderdaad, dat zijn echte eikels, maar geen piemel zonder eikel toch? A zkt E heb ik trouwens nog steeds niet gezien.eelke schreef: Daar heb ik nog geen piemels in gezien, wel eikels. Sjezus wat een programma. Volgens mij komt op zondagavond eerst A zkt E en daarna FRWL. Mai mai.
Sas, fout programma tip
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Sas, fout programma tip
Dat is wel waar ja! De eikel valt niet ver van de piemel!Mieke L. schreef: Ja inderdaad, dat zijn echte eikels, maar geen piemel zonder eikel toch? A zkt E heb ik trouwens nog steeds niet gezien.
Echt een keer het kijken waard hoor, A zkt E.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja het is er nog niet van gekomen, ik zie net trouwens een voorstukje van ik heb het nog nooit gedaan. Daar ga ik zeker niet naar kijken. Zelfs ik heb mijn grenzen 
Oh ja, daar heb ik ook al naar gekekenMieke L. schreef: Ja het is er nog niet van gekomen, ik zie net trouwens een voorstukje van ik heb het nog nooit gedaan. Daar ga ik zeker niet naar kijken. Zelfs ik heb mijn grenzen![]()
Heb jij grenzen ja?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
eigenlijk niet, misschien ga ik toch wel kijkeneelke schreef: Oh ja, daar heb ik ook al naar gekekenkomt vast ook op zondag avond
Heb jij grenzen ja?
Zou ik wel even doenMieke L. schreef: eigenlijk niet, misschien ga ik toch wel kijken![]()
Ik kijk het vanwege mijn interesse's in de psychosociale contacten van mensen in de maatschappij 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
eelke schreef: Zou ik wel even doeneentje woont nog thuis bij zijn ouders, op een zolderkamertje. En werd op dansles gestuurd door zijn moeder 'want misschien kom je nog wel een leuk meisje tegen'. Ik geloof dat hij eind 30 was
Ik kijk het vanwege mijn interesse's in de psychosociale contacten van mensen in de maatschappij 8)
Zo moeder zo dochter he!Mieke L. schreef:dat vet gedrukte, schuingedrukte en onderstreepte is ook de reden dat ik naar from Russia with love kijk!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
het zit in de geneneelke schreef: Zo moeder zo dochter he!
Mieke L. schreef: het zit in de genentaliën![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
eelke schreef:![]()