Zo blij! Gezinsuitbreiding! En help?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Zo blij! Gezinsuitbreiding! En help?
Wat ontzettend fijn zeg!
En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch? 
- Charlie Angel
- Moderator
eelke schreef: En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch?![]()
Hoop dat Michiel dit niet leest, heb ik het straks gedaan.
Maar nee hoor, geen puppy erbij. Ik ben al in de wolken dat ik Charlie weer bij mij zal hebben!
Ik ben een gelukkig mens, veel pijn maar een lieve vriend, drie lieve poesjes en Charlie en een fijn huisje.
Ik wil bij deze graag alvast poedelfoto's bestellen.
Pardon?eelke schreef: En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch?![]()
Nee geen paarden! Die passen niet op je balkon.Mini's 3-tal schreef: Pardon?![]()
Nou dan zet die maar hier in de wei.Mini's 3-tal schreef: Pardon?![]()
Leuk zeg, een puppy
Ik zag dat er Duitse Doggenpups geboren worden binnenkort bij iemand van BP
Of een lief puppybeertje 
eelke schreef: Of een lief puppybeertje![]()
JaaaKim_S schreef:![]()
![]()
![]()

Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hierKim_S schreef: Nou dan zet die maar hier in de wei.
Leuk zeg, een puppy
Ik zag dat er Duitse Doggenpups geboren worden binnenkort bij iemand van BP![]()
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!eelke schreef: Of een lief puppybeertje![]()
Heb je je ouwe flat nog?Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hierEen koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!
Meneer S is het trouwens roerend met je eens. Die wil ook niks horen over puppybeertjes
Ja als jij daar behoefte aan hebt...Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hierEen koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!
Ik mag eigenlijk ook geen puppybeertje meer. Heel onredelijk, we hebben heus weer plek na het wegdoen van de kippies.
- Charlie Angel
- Moderator
Kim_S schreef: Heb je je ouwe flat nog?
Meneer S is het trouwens roerend met je eens. Die wil ook niks horen over puppybeertjes![]()
Ik wilde het schrijven, maar dacht neee, laat ik eens lief blijven. Maar gelukkig doe jij het dan.
Zo ben ik, nooit te beroerd om een rotopmerking te makenMaxi's 3-tal schreef:![]()
![]()
Ik wilde het schrijven, maar dacht neee, laat ik eens lief blijven. Maar gelukkig doe jij het dan.![]()