Nee, gelukkig nietMini's 3-tal schreef: Kijkt er nog iemand Sterren springen op camping-tv?
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee wij vermaken ons met Skip Bo en piratenbier. 8)Mini's 3-tal schreef: Kijkt er nog iemand Sterren springen op camping-tv?
Oscar weet niet zo goed wat hij met me moet. Ik ben zo traag als een slak, zo schor als een kraai, blaf harder dan een hond en ben zo duf als een konijn.
Maar verder voel ik me best prima hoor
Maar verder voel ik me best prima hoor
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen met Zoë gelopen en die slaapt alweer een hele poos diep op de bank. Eigenlijk wil ik aan de gang naar ik vind het zo sneu om haar wakker te maken.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Toch wel vermoeiend, vrijdagavond laat op de bus naar Londen stappen daar s'morgens aankomen en dan weer s'avonds laat terugrijden en hier weer vanmorgen om tien uur aankomen. Eigenlijk gewoon twee nachten niet geslapen en een hele drukke dag van winkelen en lopen, en winkelen en lopen etc. gehad, ik ben kaaaapot!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat kan ik mee voorstellen Mieke, was het leuk in Londen?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja geweldig leuk, ik wil graag terug maar dan iets langer!
Na wat huishoudelijke activiteiten in slaap geknikkerd op de bank. Toen ik wakker werd had meneer K Oscar uitgelaten. Best lief, want meneer K was net terug van een rondje Stiens-Dokkumer E van 32 km.
Omdat Oscar ADHD was heb ik ons oude opruimtrucje weer eens toegepast. En na 3 keer al zijn speelgoed van de mand naar de bench en weer terug verplaatsen was ie wel moe. Het is wel grappig, want we roepen altijd dat de weg belangrijker is dan het resultaat. Bij dit opruimtrucje is dat niet zo. Want het lukt elke keer wel om het spul op de gevraagde plek te krijgen, maar de manier waarop dat gaat .....
Omdat Oscar ADHD was heb ik ons oude opruimtrucje weer eens toegepast. En na 3 keer al zijn speelgoed van de mand naar de bench en weer terug verplaatsen was ie wel moe. Het is wel grappig, want we roepen altijd dat de weg belangrijker is dan het resultaat. Bij dit opruimtrucje is dat niet zo. Want het lukt elke keer wel om het spul op de gevraagde plek te krijgen, maar de manier waarop dat gaat .....
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaela schreef: Het is wel grappig, want we roepen altijd dat de weg belangrijker is dan het resultaat. Bij dit opruimtrucje is dat niet zo. Want het lukt elke keer wel om het spul op de gevraagde plek te krijgen, maar de manier waarop dat gaat .....![]()
Lekker alleen met de honden, warm speltbrood uit de oven en zo een vervolgconsult uitwerken. Morgen weer een nieuw consult, spannend maar zó leuk!
Van de week een klein familiedrama in onze tuin....
Klaas en Klazien,onze huismerels, hadden in de klimop een nestje met 2 jongen.
De buurvrouw had gezien dat daar een kraai in te keer is gegaan, eentje lag er dood op de grond en het andere jong heeft het ook niet overleefd

Nu heeft de familie Merel maar bedacht dat ze nog dichter tegen onze gevel aan een nieuw nest moeten gaan bouwen, idd veiliger tegen kraaien maaaaaarrrrrrr wel net achter onze buitendeur
Dat gaat fout want als die openstaat, ligt hij net in de aanvliegroute.
Daarom maar een grote bloempot achter de deur gezet zodat die niet per ongeluk te ver open kan en voor de zekerheid een stuk papier met heel veel schilderstape tegen de ruit geplakt zodat ze zich niet te pletter vliegen als hij per ongeluk toch nog eens openstaat...... tja, je moet wat om een beetje bij te dragen aan nieuw familiegeluk
De buurvrouw had gezien dat daar een kraai in te keer is gegaan, eentje lag er dood op de grond en het andere jong heeft het ook niet overleefd
Nu heeft de familie Merel maar bedacht dat ze nog dichter tegen onze gevel aan een nieuw nest moeten gaan bouwen, idd veiliger tegen kraaien maaaaaarrrrrrr wel net achter onze buitendeur
Daarom maar een grote bloempot achter de deur gezet zodat die niet per ongeluk te ver open kan en voor de zekerheid een stuk papier met heel veel schilderstape tegen de ruit geplakt zodat ze zich niet te pletter vliegen als hij per ongeluk toch nog eens openstaat...... tja, je moet wat om een beetje bij te dragen aan nieuw familiegeluk
Goed gedaan Milyck !!

Hier de hele dag de Rotterdam Marathon gekeken en ter plekke aangemoedigd, was een superdag

Hier de hele dag de Rotterdam Marathon gekeken en ter plekke aangemoedigd, was een superdag
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zeker goed gedaan!*milyck* schreef: Van de week een klein familiedrama in onze tuin....Klaas en Klazien,onze huismerels, hadden in de klimop een nestje met 2 jongen.
De buurvrouw had gezien dat daar een kraai in te keer is gegaan, eentje lag er dood op de grond en het andere jong heeft het ook niet overleefd![]()
Nu heeft de familie Merel maar bedacht dat ze nog dichter tegen onze gevel aan een nieuw nest moeten gaan bouwen, idd veiliger tegen kraaien maaaaaarrrrrrr wel net achter onze buitendeurDat gaat fout want als die openstaat, ligt hij net in de aanvliegroute.
Daarom maar een grote bloempot achter de deur gezet zodat die niet per ongeluk te ver open kan en voor de zekerheid een stuk papier met heel veel schilderstape tegen de ruit geplakt zodat ze zich niet te pletter vliegen als hij per ongeluk toch nog eens openstaat...... tja, je moet wat om een beetje bij te dragen aan nieuw familiegeluk![]()
Wij hebben een pimpelmees nestje, onder het dak vlak naast de achterdeur. Slimme plek.
De terraskachel verplaatst, en we zitten voortaan op een andere plek. Alles voor onze gevederde vrienden.
eindelijk gewonnen meteen potje skip bo , hehe 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
-Annemarie- schreef: Zeker goed gedaan!
Wij hebben een pimpelmees nestje, onder het dak vlak naast de achterdeur. Slimme plek.![]()
De terraskachel verplaatst, en we zitten voortaan op een andere plek. Alles voor onze gevederde vrienden.![]()