De puppy ooievaar wordt ook hier verwacht, veel foto's pag. 13
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De puppy ooievaar wordt ook hier verwacht, upd.
Ach, wat een nachtmerrie. Veel sterkte en geniet van je ene meisje.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ach wat triest. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het kleine meisje!
he miet, wat rot ....... 
gaat het nu goed met moeder en pup ?
gaat het nu goed met moeder en pup ?
Diva heeft wat koorts, ik heb Diva van de warmtemat moeten halen, en hiermee het puppekind apart moeten leggen. Pupje ligt nu onder de lamp, Diva onder de natte handdoeken. Er kan rymadil gegeven worden, maar dan moet de pup aan de fles. EErst wil ik dat het pupje de melk met antistoffen van mams binnenkrijg, dan zie ik wel hoe verder.Jantina schreef: Hoe is de nacht gegaan bij jullie?![]()
Omdat pupje apart ligt ben ik er vannacht dus om de 2 uur uit geweest, daar wordt je niet fitter op, en al helemaal niet als de nacht daarvoor maar 3 uurtjes slaap bracht. Maar ok, dat is het minste
Pupje is wel tevreden , ook terwijl ze apart ligt. En ik ben heel blij te mogen zeggen dat ze bijgekomen is de eerste dag
Op naar dag 2
Ach nee, wat een drama 
Wat een deceptie.
Hopelijk knapt Diva snel op en kan ze bij haar pup liggen en hoef je niet te (blijven) flessen.
Een moeilijke taak om de pupkopers in te lichten.
Sterkte!
Wat een deceptie.
Hopelijk knapt Diva snel op en kan ze bij haar pup liggen en hoef je niet te (blijven) flessen.
Een moeilijke taak om de pupkopers in te lichten.
Sterkte!
Goed te horen dat pup het goed doet! Diva komt er vast ook wel weer. Succes vandaag!
Ach Miet, wat verdrietig
. Het spijt me zo voor je, om dit te lezen 
Ik hoop dat met Diva alles snel goed komt en dat je kleine pupsel uit mag groeien tot een mooie grote dikke vette gezonde pup (en hond)! Heb je Traumeel in huis? dat mag je Diva wel geven. Dat werkt ook iets ontstekingsremmend, maar dan op een natuurlijke manier. Misschien kun je anders zoveel mogelijk melk bij Diva "aftappen", dit in kleine porties invriezen en dit weer ontdooid en lauw gemaakt aan je kleine puppenmeis geven. Dan krijgt ze toch nog antistoffen binnen. Voor het geval dat je haar Rimadyl moet geven.
Heel veel sterkte
Ik hoop dat met Diva alles snel goed komt en dat je kleine pupsel uit mag groeien tot een mooie grote dikke vette gezonde pup (en hond)! Heb je Traumeel in huis? dat mag je Diva wel geven. Dat werkt ook iets ontstekingsremmend, maar dan op een natuurlijke manier. Misschien kun je anders zoveel mogelijk melk bij Diva "aftappen", dit in kleine porties invriezen en dit weer ontdooid en lauw gemaakt aan je kleine puppenmeis geven. Dan krijgt ze toch nog antistoffen binnen. Voor het geval dat je haar Rimadyl moet geven.
Heel veel sterkte
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat verschrikkelijk zeg!
Heel erg veel sterkte voor jou en de twee meiden,
Heel erg veel sterkte voor jou en de twee meiden,
dank je wel allemaal,
@Lizzy: traumeel heb ik gelukkig in huis en dat heeft ze ook al gekregen.
@Lizzy: traumeel heb ik gelukkig in huis en dat heeft ze ook al gekregen.
Ik zou er heel erg voor gaan om pup bij de moeder te houden.
De moederwarmte is ook al wel flink wat, hoor.
Ze heeft wat koorts, ik weet natuurlijk niet hoeveel verhoging, maar een beetje verhoging is toch wel gewoon.
Hoe dan ook, ik ging tot heel ver om de pup bij de moeder te houden, ze is al alleen en dan ook nog niet bij de moeder.
Is zeker niet mijn keuze, maar moederwarmte en zelf drinken is toch ook heel belangrijk.
Ik hoop met jou, dat alles goed gaat komen.
Hanny
De moederwarmte is ook al wel flink wat, hoor.
Ze heeft wat koorts, ik weet natuurlijk niet hoeveel verhoging, maar een beetje verhoging is toch wel gewoon.
Hoe dan ook, ik ging tot heel ver om de pup bij de moeder te houden, ze is al alleen en dan ook nog niet bij de moeder.
Is zeker niet mijn keuze, maar moederwarmte en zelf drinken is toch ook heel belangrijk.
Ik hoop met jou, dat alles goed gaat komen.
Hanny
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och Miet, wat erg dat het je twee pups hebt moeten verliezen... Hopelijk wordt het puppekind dat het wel heeft gehaald een prachtige sterke berner, en komt Diva er goed doorheen. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je toch kunt genieten van dat nieuwe leventje! 
Wat heftig
Sterkte!
- vanhaut
- 4-sterren

- Contacteer:
Och wat sneu :-( .. Lees net de update ..
Ik hoop dat Diva snel opknapt en je puppenkind voorspoedig mag groeien ..
Ik hoop dat Diva snel opknapt en je puppenkind voorspoedig mag groeien ..
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Oh my 
Wat verschrikkelijk Miet
Hopelijk komt het helemaal goed met je grote en kleine meisje!!
Wat verschrikkelijk Miet
Hopelijk komt het helemaal goed met je grote en kleine meisje!!
Tjee wat een verhaal zeg! Bah, hopelijk voelt mams zich vlot beter en kan ze vol overgave voor haar pupje gaan zorgen.