Titeren in Limburg: 1 augustus om 19.00u in Sittard. Neem je hondenpaspoort mee!
Moderator: Lizzy
Re: Titeren in Limburg: Wie doet er mee?
Nou, wat mij betreft zo snel als Tannetje Koning kan.
Ik was eigenlijk op bevestiging van jullie kant aan het wachten...
Ik was eigenlijk op bevestiging van jullie kant aan het wachten...
Mojo moet ook in mei geënt worden.
Ik zal haar mailen wat voor data ze kan.
Welke dag is voor jullie het handigst?
Een zaterdag?
Ik zal haar mailen wat voor data ze kan.
Welke dag is voor jullie het handigst?
Een zaterdag?
De dag maakt mij niet zo veel uit..ik ben meer afhankelijk van waar het is
Ik heb antwoord! 
Hoi Marieke,
Als je het snel wilt kan het eigenlijk alleen nog op 15 mei, anders wordt het juli. Het kan dan ’s middags of ’s avonds.
Met vriendelijke groet,
Hoi Marieke,
Als je het snel wilt kan het eigenlijk alleen nog op 15 mei, anders wordt het juli. Het kan dan ’s middags of ’s avonds.
Met vriendelijke groet,
Wat is te doen voor jou?TMG1961 schreef: De dag maakt mij niet zo veel uit..ik ben meer afhankelijk van waar het is
Ik heb Tannetje eerder gemaild waar een locatie aan moet voldoen.
Zij antwoordde dat een huiskamer voldoet. Er moet alleen wel een tafel zijn waar kleinere hondjes op mogen staan.
Van mij mag het best bij mij thuis. Ik woon in Heerlen centrum.
Het is alleen niet erg handig bij mij thuis, ivm parkeren. Bovendien woon ik in een appartement.
Ik weet niet of 1 van jullie zijn/haar huiskamer ter beschikking wilt stellen?
Kan iemand me vertellen wat dan pre ies de bedoeljng is ?? Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Ik woon in spaubeek . Is misschien wel wat voor onze 2 doggies
Hier kun je zien hoe het gaat: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 777.0.htmlstartouw schreef: Kan iemand me vertellen wat dan pre ies de bedoeljng is ?? Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Ik woon in spaubeek . Is misschien wel wat voor onze 2 doggies
Het beste is iets waar ik lopend heen zou kunnen gaan. Helaas kan ik het niet bij mij thuis houdenMojo2008 schreef: Wat is te doen voor jou?
-
Bowdi
Hier zou eventueel kunnen. Al moet ik wel even met manlief overleggen. Ik woon in een rijtjeshuis in Nuth. Vlakbij de snelweg.
Al weet ik niet hoe mijn honden reageren op vreemde honden in huis, maar ik kan ze in de tuin achter een hek zetten. Dus ik denk dat dat wel moet lukken. Ik hoor het wel.
Al weet ik niet hoe mijn honden reageren op vreemde honden in huis, maar ik kan ze in de tuin achter een hek zetten. Dus ik denk dat dat wel moet lukken. Ik hoor het wel.
Laatst gewijzigd door Bowdi op wo 16 apr 2014, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bowdi
Ik krijg als het goed is deze week mijn rooster van school. Dan kan ik kijken of ik op donderdag 15 mei kan.Mojo2008 schreef: Ik heb antwoord!
Hoi Marieke,
Met vriendelijke groet,
Voor mij is Nuth prima te doen.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor TMG1961 (Sorry ik weet je naam niet) zit?
Van Brunssum naar Nuth is best ver lopen denk ik...
Wat betreft 15 mei. Voor mij zou de avond het beste zijn... Tannetje geeft immers aan, middag of avond.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor TMG1961 (Sorry ik weet je naam niet) zit?
Van Brunssum naar Nuth is best ver lopen denk ik...
Wat betreft 15 mei. Voor mij zou de avond het beste zijn... Tannetje geeft immers aan, middag of avond.
15 mei op zich is prima, maar ik moet dan wel kijken voor vervoer. Lopend is het me net iets te ver.
Ik heb Tannetje gevraagd om 15 mei even voor ons te reserveren.
Ze vraagt: 's middags of 's avonds?
Mijn keuze zou 's avonds zijn. Wat willen jullie?
Ze vraagt: 's middags of 's avonds?
Mijn keuze zou 's avonds zijn. Wat willen jullie?
Mij maakt het niet uit. Ik moet eerst vervoer gaan regelen.
Ik wil ook iemand opgeven, zal nog even vragen of er voorkeur is voor de tijd.