Ik zou zelf eerst eens thuis uitproberen hoe ze reageren op een maaltijd van enkel eieren alvorens ik dat op vakantie zou gaan geven
Vakantie Zweden
Moderator: Lizzy
Re: Vakantie Zweden
Volgens mij kan je alleen poeder maken van rauwe pellen. En dat kan je best goed houden de rest van het jaar, mits goed gedroogd.
Ik zou zelf eerst eens thuis uitproberen hoe ze reageren op een maaltijd van enkel eieren alvorens ik dat op vakantie zou gaan geven
Ik maak het van gekookte schalen. Op 'fabrieks' eieren hebben ze iets gespoten en dat is er dan meteen mooi vanaf. (las ik ergens in een topic)
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het zowel rauw als gekookt kon. Eerst thuis proberen is een goede tip maar twijfel nog of ik het wel zou durven geven. (het lijkt wel alsof het terug mijn allereerste barfdag is) 
16 Eieren klinkt als heel veel idd. Het zit in veel van onze hoofden dat je snel een teveel aan eieren kunt eten. Mijn ervaring is anders. Ik eet er zelf trouwens ook aardig wat, soms tot wel 20 in de week. Niet altijd hoor, maar met perioden, als ik geen zin heb in vlees, of in vegetarische producten. Maar goed, je moet je er zelf prettig bij voelen natuurlijk, dat kan ik niet voor je regelen 
Poeder maak ik zelf altijd van rauwe eieren. Is heel lang houdbaar goed gedroogd.
Poeder maak ik zelf altijd van rauwe eieren. Is heel lang houdbaar goed gedroogd.