Ik val zojuist even uit mijn stoel zeg! "De-bark dogs"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ik val zojuist even uit mijn stoel zeg! "De-bark dogs"
Tsja mensen zijn raar. We stoppen 10 varkens in een hok, die gaan van verveling elkaars staarten opeten, dus couperen we die staarten. We stoppen 20000 kippen in een stal, die gaan elkaar lopen pikken, dus branden we die snavels eraf.
Het is echt het maakbare dier.
Het is echt het maakbare dier.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Mag ik er een paar hondjes voor aandragen

- Angelique
- 5-sterren

Officieel heet het "devocaliseren". Het is ook om meerdere redenen (o.a. de medische risico's) al in meerdere Staten verboden.Lizzy schreef: Ik hoorde vandaag voor het eerst van deze operatie, viel echt letterlijk uit mijn stoel. Mensen zijn rare wezens![]()
Mensen zijn idd rare wezens en diegene daar over de plas zijn dan ook nog van mening dat alles maakbaar moet zijn, het liefst zonder moeite. En dan hebben ze wet en arts en ook nog de honden psycholoog achter hun staan, dus wat let ze.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat is inderdaad al heel lang. Is ook een heel naar geluid als ze dan proberen te blaffen.Angelique schreef: Dat is niks nieuws, gaat al jaren zo. Gelukkig is het in NL vooralsnog een verboden operatie.
Mensen sporen gewoon echt niet.
- var Stolthet
- 4-sterren

Tot voor een paar jaar geleden was er in Belgie een dierenarts die het ook deed.. 
typisch amerika mag hopen dat het niet overwaait net zo als zoveel andere dingen,duurt meesrtal een jaar of 10.
Neem dan een speelgoed hond kan je de batterijen eruit halen
Neem dan een speelgoed hond kan je de batterijen eruit halen
nee dierenbeulMarijeEnBoomer schreef: Mag ik er een paar hondjes voor aandragen![]()
![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is dat zwarte aura.henneke schreef: nee dierenbeul![]()
![]()
ja vind ze het raar dat het zwart is ?*Dorothea* schreef: dat is dat zwarte aura.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ow sorry hoorhenneke schreef: nee dierenbeul![]()
![]()
Maar maar maar ze blaffen echt heel veel en heel hinderlijk en de koningin heeft er reuze last van.
Ik weet dat dit lang geleden gebeurde in de VS, maar dacht dat ze dat inmiddels niet meer deden. Afgrijselijk! Van de katten en fretten weet ik ook, je moet er toch niet aan denken dat je dat allemaal laat doen. Het minst erge is dan nog dat ze reuen laten castreren en tegelijkertijd kunstballen laten plaatsen, zodat de hond er toch nog goed uitziet.............
- Anne87
- 2-sterren

Net als dat ze bij katten moeten de-clawen, dus de nagels allemaal verwijderen. Ze zullen maar aan je bankstel hangen, omdat je geen goede krabpaal hebt of ze niet naar buiten kunnen... :-(
Weet je wat het meest geweldig is aan de-clauwen, door dat in wezen het eerst kootje van hun tenen word weg gehaald doet het echt verschrikkelijke veel pijn en verrandert ook hun houding.
Door de pijn van de operatie in hun poten doet het naar de kattenbak gaan ook heel veel pijn.
Dus je krijgt dan een kat die nergens op kan springen, overal pist en poept behalven op je kattenbak en vaak ook nog rug en gewichts problemen krijgt
Maar je bank blijft heel
, volledig onder gepist maar heel 
Dat de-bark kenden ik al heel lang, ooit een documentaire gezien over wat Amerikanen allemaal aan hun dieren veranderde.
Was ook een fokker met dwerg tekkels te zien die al haar honden dat had aan gedaan
Door de pijn van de operatie in hun poten doet het naar de kattenbak gaan ook heel veel pijn.
Dus je krijgt dan een kat die nergens op kan springen, overal pist en poept behalven op je kattenbak en vaak ook nog rug en gewichts problemen krijgt
Maar je bank blijft heel
Dat de-bark kenden ik al heel lang, ooit een documentaire gezien over wat Amerikanen allemaal aan hun dieren veranderde.
Was ook een fokker met dwerg tekkels te zien die al haar honden dat had aan gedaan
Onbegrijpelijk dat er mensen bestaan die hun hond zoiets vreselijks aan kunnen doen 
- Anne87
- 2-sterren

Ik word er gewoon misselijk van als ik je bericht lees Jasmijn. Waarom nemen mensen in vredesnaam een dier, om het dan zulke pijn te bezorgen?