Waar vind ik eindelijk personeel????

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Waar vind ik eindelijk personeel????

Mieke-Navajo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke-Navajo »

Bijzonder, dacht dat in deze tijden overal wel iemand voor te vinden was. Blijft toch geluk hebben als werkzoekende.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Ik ga de vacature ook delen, ik heb wel mensen op mijn fb in die regio :)
sella

Bericht door sella »

Heb je het al via de scholen geprobeerd? Ik neem aan dat jullie een werk en leer traject ook geen probleem vinden? Ik zie hier in de regio veel dat die hele jonge jochies beginnen als leerling fietsenmaker, en dat ze binnen een maand of 9 wel al heel aardige verkoopdingetjes kunnen doen in de regio bellen, lampen banden, kekke pakjes ect. Het echte verkopen van fietsen duurt natuurlijk langer, en sommige leren het nooit echt goed, maar zijn wel dijken van monteurs, en die zijn toch ook dan hun eigen gewicht in goud waard.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik wil hem ook wel delen maar dan moet iemand even een link geven.
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

sella schreef: Heb je het al via de scholen geprobeerd? Ik neem aan dat jullie een werk en leer traject ook geen probleem vinden? Ik zie hier in de regio veel dat die hele jonge jochies beginnen als leerling fietsenmaker, en dat ze binnen een maand of 9 wel al heel aardige verkoopdingetjes kunnen doen in de regio bellen, lampen banden, kekke pakjes ect. Het echte verkopen van fietsen duurt natuurlijk langer, en sommige leren het nooit echt goed, maar zijn wel dijken van monteurs, en die zijn toch ook dan hun eigen gewicht in goud waard.
Ik heb het op diverse scholen opgehangen, via uwv, collega's ed maar tot nu toe niets.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=699189673452382&set=a.326766364028050.73178.326705847367435&type=1&theater

Zo staat ie facebook maar eventueel kan het ook via de website: http://www.vanrietschotentweewielers.nl
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Gedeeld... :)
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

Dank jullie allemaal voor het delen  :flowers:

Net even stennis lopen schoppen bij het UWV. 2 april de vacature daar uitgezet en nog helemaal geen bericht gehad.
Al weer een aantal malen gebeld, waarom het nog niet op werk.nl staat, maar niemand belt terug. >:(

Gevraagd of het werkelozen probleem inmiddels helemaal opgelost is binnen Nederland. Maar dat bleek niet het geval te zijn.

Maar goed....we houden de moed erin want ergens zal toch wel onze nieuwe collega in de rondte lopen (en wij zijn echt heel aardig hoor  :D )
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Gonnie schreef: Dank jullie allemaal voor het delen  :flowers:

Net even stennis lopen schoppen bij het UWV. 2 april de vacature daar uitgezet en nog helemaal geen bericht gehad.
Al weer een aantal malen gebeld, waarom het nog niet op werk.nl staat, maar niemand belt terug. >:(

Gevraagd of het werkelozen probleem inmiddels helemaal opgelost is binnen Nederland. Maar dat bleek niet het geval te zijn.

Maar goed....we houden de moed erin want ergens zal toch wel onze nieuwe collega in de rondte lopen (en wij zijn echt heel aardig hoor  :D )
True O0
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Heeft dit probleem er niet mee te maken dat steeds minder mensen een technisch vak willen leren? Daar pleiten ze toch al jaren voor, dat meer jongeren zich een ambacht eigen maken? Fietsmonteur ben je niet zomaar volgens mij?
Ik hoop dat het snel gaat lukken!
Anne87
2-sterren
2-sterren

Bericht door Anne87 »

Pfoeh... Ik snap het niet. Ik ben bijna klaar met mijn studie en kan straks geen baan vinden. Toch de verkeerde sector gekozen (hbo psychologie), en zou heel blij zijn met een kans om een vak te leren. Helaas is dit te ver weg, en moet ik eerst nog even mijn diploma halen. Maar ik hoop straks ook gewoon ergens aan de bak te kunnen om toch wat nuttigers te kunnen doen dan op de bank zitten, en gewoon mijn eigen geld te kunnen verdienen.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Het is idd niet te geloven dat je geen reacties krijgt.. Ik zoek me suf naar een andere baan. Stuur behoorlijk wat brieven en reacties maar wordt overal afgewezen (ben te oud denk ik).
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Fietsenmaker is een vak apart inderdaad. Mijn broer is fietsenmaker en hij krijgt zeer vaak jobaanbiedingen van mensen die een fietsenmaker zoeken.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Mijn kinnebak ligt weer in de kelder. Als toch een bedrijf een vacature geplaatst wil hebben, dan ga je ervoor toch aan het werk? Of ben ik nu te simpel?
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

Ronald schreef: Mijn kinnebak ligt weer in de kelder. Als toch een bedrijf een vacature geplaatst wil hebben, dan ga je ervoor toch aan het werk? Of ben ik nu te simpel?
Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet  ???
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Waarom niet zelf op nationale vacaturebank ofzo zetten?

Plaats reactie