Ze zijn heel blij met jou als baasje zo te zienLucie110 schreef: Jack en Jane vieren ook koningsdag
Moet dat nou echt baasje![]()
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Topic: foto van de dag
- Charlie Angel
- Moderator
Eindelijk ook een foto van mijn liefste Charlie in dit topic. Hij is al weer twee weken bij mij terug!

Hij is in zijn element hier hihi

Hij is in zijn element hier hihi
- Angelique
- 5-sterren

Werd idd wel tijd ja
leuke foto, Charlie duidelijk een blij ei 
- Charlie Angel
- Moderator
Had inderdaad al een klacht van je verwacht.Angelique schreef: Werd idd wel tijd jaleuke foto, Charlie duidelijk een blij ei
![]()
Maar ja, echt een blij ei. Wel is zijn conditie niet wat het was, maar rustig aan dan komt dat vanzelf wel weer.
- Angelique
- 5-sterren

Kon dat schaap toch onmogelijk op die markt laten liggen
Ik had een hoop bekijks, dus volgens mij liep ik aardig voor joker met dat ding onder m'n arm
Maar goed, alles voor een blij Kattekind.

- Charlie Angel
- Moderator
Hahaha geweldig! Alles voor je meisje! 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ah heerlijk een foto van een blije Charlie 
Is het schaap nog heel Lique?
Is het schaap nog heel Lique?
- Angelique
- 5-sterren

Hij is nog heel. Ze kan best zunig zijn op poppen, totdat ze de dolle 5 krijgt natuurlijk, dan krijgen ze vliegles*Dorothea* schreef: Ah heerlijk een foto van een blije Charlie
Is het schaap nog heel Lique?![]()
Ah, dat hoofd! Ze is er echt heel blij mee 
Ach wat heerlijk om die vrolijke kop van Charlie te zien 
Kat is ook al zo blij met het makke schaap
Kat is ook al zo blij met het makke schaap
Oww helemaal happy met haar lammetjeAngelique schreef: Kon dat schaap toch onmogelijk op die markt laten liggenIk had een hoop bekijks, dus volgens mij liep ik aardig voor joker met dat ding onder m'n arm
![]()
Gekke beesten zijn het toch.
Horeca training in de stad;
Uiteraard hadden ze voor de keuning hun beste sjaaltje aangetrokken

Joep heeft echt alleen maar lopen genieten, die vind dit zoooo gezellig.

Was wel een bietje druk en Gijs een pietsie zenuwachtig. Maar met ondersteuning van de clicker ging het, we zijn zelfs de grote markt over geweest. Overal natuurlijk oeeh en aah en kindjes die hem wilden aaien wat niet mocht van mij. Dan zei ik dat Joep wel mocht en dan deden ze dat maar met tegenzin.
Daarna naar de terrier race gaan kijken waar het hondje van mijn zusje 1e was geworden. Ook andere honden mochten mee doen, dus Joep heeft ook een poging gedaan. Maar ja, 3 keer raden.... we houden het er maar op dat hij super braaf is dat hij een keer niet achter het wild aan ging maar bij de baas bleef
Bij mams asperges met friet gaan eten, naar het losloopveld geweest, stukje Youp gezien en toen maar naar huis. De honden zijn nu bezig aan een geitje dus alsnog een flinke klus voor ze. Denk wel dat ze goed slapen vannacht
Uiteraard hadden ze voor de keuning hun beste sjaaltje aangetrokken

Joep heeft echt alleen maar lopen genieten, die vind dit zoooo gezellig.

Was wel een bietje druk en Gijs een pietsie zenuwachtig. Maar met ondersteuning van de clicker ging het, we zijn zelfs de grote markt over geweest. Overal natuurlijk oeeh en aah en kindjes die hem wilden aaien wat niet mocht van mij. Dan zei ik dat Joep wel mocht en dan deden ze dat maar met tegenzin.
Daarna naar de terrier race gaan kijken waar het hondje van mijn zusje 1e was geworden. Ook andere honden mochten mee doen, dus Joep heeft ook een poging gedaan. Maar ja, 3 keer raden.... we houden het er maar op dat hij super braaf is dat hij een keer niet achter het wild aan ging maar bij de baas bleef
Bij mams asperges met friet gaan eten, naar het losloopveld geweest, stukje Youp gezien en toen maar naar huis. De honden zijn nu bezig aan een geitje dus alsnog een flinke klus voor ze. Denk wel dat ze goed slapen vannacht
Oh heerlijk alle foto's weer! Blije Charlie
, Blije Jack en Jane
, een blij kattekind en een Charlotte met grootheidswaanzin. I like it!
Oscar is vandaag mega, reuze, enorm braaf geweest! We hadden eerst visite voor meneer K zijn verjaardag, toen bij oma op verjaardagsvisite en toen met oma uit eten, Oscar bleef bij het restaurant in de auto. Hij heeft het echt super gedaan! Sinds zijn angst voor de dierenarts zo groot is geworden, is hij ook met dit soort dingen onstabieler geworden. Maar vandaag heeft hij zich echt overtroffen!
Bij oma heeft hij een poosje op het balkon liggen kijken naar wat er allemaal voorbij kwam. Zonder te blaffen!

Oscar is vandaag mega, reuze, enorm braaf geweest! We hadden eerst visite voor meneer K zijn verjaardag, toen bij oma op verjaardagsvisite en toen met oma uit eten, Oscar bleef bij het restaurant in de auto. Hij heeft het echt super gedaan! Sinds zijn angst voor de dierenarts zo groot is geworden, is hij ook met dit soort dingen onstabieler geworden. Maar vandaag heeft hij zich echt overtroffen!
Bij oma heeft hij een poosje op het balkon liggen kijken naar wat er allemaal voorbij kwam. Zonder te blaffen!

Knappe Oscar!
Wat een heerlijke foto's weer!

Wat een heerlijke foto's weer!
Welke is het schaap?Angelique schreef: Kon dat schaap toch onmogelijk op die markt laten liggenIk had een hoop bekijks, dus volgens mij liep ik aardig voor joker met dat ding onder m'n arm
![]()