En die tweede, hoe kun je nou een dak niet isoleren? Duitsland heeft toch niet heel andere temperaturen als wij ???. Ander manier van bouwen, dat wel. Maar balen, zo kun je je zo verkijken op foto's! En de geur in huis, niet echt handig verkooptechnisch...
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Huizen kopen/verkopen?
Oeh die eerste, wel fijn dat het gemeld werd van dat stukje gemeentegrond, je zult er maar mee geconfronteerd worden ná aankoop
.
En die tweede, hoe kun je nou een dak niet isoleren? Duitsland heeft toch niet heel andere temperaturen als wij ???. Ander manier van bouwen, dat wel. Maar balen, zo kun je je zo verkijken op foto's! En de geur in huis, niet echt handig verkooptechnisch...
. Succes met verder zoeken en de verkoop van jullie eigen woning!
Wel moeilijk te verkopen denk ik, moet echt je smaak zijn!
Over welke huizen heb jij het?DJ en Doerak schreef: Oeh die eerste, wel fijn dat het gemeld werd van dat stukje gemeentegrond, je zult er maar mee geconfronteerd worden ná aankoop.
En die tweede, hoe kun je nou een dak niet isoleren? Duitsland heeft toch niet heel andere temperaturen als wij ???. Ander manier van bouwen, dat wel. Maar balen, zo kun je je zo verkijken op foto's! En de geur in huis, niet echt handig verkooptechnisch.... Succes met verder zoeken en de verkoop van jullie eigen woning!
-
fransbulletje
2 huizen die we bezichtigd hebben in GeesbrugNadia schreef: Over welke huizen heb jij het?
Dat denk ik ook. Niet alleen je smaak, maar zal maar klein publiek zijn die zo iets kan betalen.Jantina schreef: Wel moeilijk te verkopen denk ik, moet echt je smaak zijn!
Vraag me wel af waarom je daar zou weg willen.
Wat ik wel echt vind is in tegenstelling tot andere huizen van dit kaliber, is dat het sfeer en een eigen karakter heeft. Ik zie hier wel een thuis in.
-
Genji Miles
- 2-sterren

Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaald
Ben helemaal blij ei 
- Angelique
- 5-sterren

Geweldig! GefeliciteerdGenji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
Oh wat fantastisch!!!Genji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
Super!! Proficiat
-
fransbulletje
Gefeliciteerd!!Genji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Super hoor, gefeliciteerd!Genji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
Lique, jullie nog iets gehoord van die kijkers?
- Angelique
- 5-sterren

Nope nog niks. Ga er maar vanuit dat het dan ook niks wordt. Makelaar zal er vandaag of morgen wel ene keer achteraan bellen neem ik aan.Maxi's 3-tal schreef: Super hoor, gefeliciteerd!
Lique, jullie nog iets gehoord van die kijkers?
- Charlie Angel
- Moderator
Jammer. Inderdaad zal de makelaar daar netjes achter aan bellen ja als het goed is.Angelique schreef: Nope nog niks. Ga er maar vanuit dat het dan ook niks wordt. Makelaar zal er vandaag of morgen wel ene keer achteraan bellen neem ik aan.
Genji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
Gefeliciteerd!!!!Genji Miles schreef: Ons huis is definitief verkocht. Heb afgelopen vrijdag de sleutel van ons huurhuis opgehaaldBen helemaal blij ei
![]()
Kan mij voorstellen dat je helemaal blij bent
Een hele zorg minder.