Zo blij! Gezinsuitbreiding! En help?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Zo blij! Gezinsuitbreiding! En help?
Lol
leuk tuintje Hilje 
Angelique schreef: Lolleuk tuintje Hilje
![]()
Zeer geschikt voor rondracen
Mooie wilgen ookAngelique schreef: Lolleuk tuintje Hilje
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijk he, die twee hadden een schik!
En wij moesten nog lachen, Charlie ging wat drinken uit de vijver maar storte gelijk halverwege de vijver in. Note voor Charlie; op riet kun je niet lopen.
Maar het deerde hem allemaal niets, zeiknat rende hij gewoon vrolijk verder en ging later gewoon weer wat water uit de vijver drinken.
Hilje, ik vond het geweldig!
En wij moesten nog lachen, Charlie ging wat drinken uit de vijver maar storte gelijk halverwege de vijver in. Note voor Charlie; op riet kun je niet lopen.
Maar het deerde hem allemaal niets, zeiknat rende hij gewoon vrolijk verder en ging later gewoon weer wat water uit de vijver drinken.
Hilje, ik vond het geweldig!
Het was echt super leuk
Never a dull moment with Charlie
Never a dull moment with Charlie
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat geweldig om te zien!
Heerlijk voor Charlie, en de bazen. 
Ik zit net eens het topic "foto van de dag" te bekijken en daar zie ik Charlie voorbij komen....
Nahh zeg heb ik toch helemaal gemist dat je, je heerlijke krullebol weer in je armen hebt mogen sluiten! Wat ontzettend fijn voor je! En wat heerlijk om te lezen dat het met de katten ook prima gaat.
Ben blij voor je, jullie...

Nahh zeg heb ik toch helemaal gemist dat je, je heerlijke krullebol weer in je armen hebt mogen sluiten! Wat ontzettend fijn voor je! En wat heerlijk om te lezen dat het met de katten ook prima gaat.
Ben blij voor je, jullie...
- Charlie Angel
- Moderator
Dank je.zurca schreef: Ik zit net eens het topic "foto van de dag" te bekijken en daar zie ik Charlie voorbij komen....
Ben blij voor je, jullie...![]()
![]()
Oh wat hebben jullie lekker genoten bij Daantje! Wat een plezier! Van al dat rondrennen krijgt Charlie wel weer gespierde billen