En weet je al meer??Annemarie Rijnveld schreef: OK, dan zal het bericht wel zijn aangekomen. Misschien is zij er op het moment niet. Zeker, ik laat het antwoord weten.
Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) VOL !!!
Moderator: Lizzy
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) VOL !!!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

ja, en was het vergeten het hier te melden, sorry. Even opzoeken....judith1967 schreef: En weet je al meer??![]()
Edit: Hoi Annemarie, ik kan geen sneltest voor de rabiestiter doen. Maar als ze al geënt zijn is dat ook niet zo zinvol.
de gewone titers zijn 36 euro per titer. als je echt de rabiestiter bepaald wilt hebben, moet ik dat naar een laboratorium sturen en dat kost ongeveer 100 euro per hond en dan heb ik echt een buis bloed nodig.
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op di 29 apr 2014, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
judith1967
- 5-sterren

Tenks voor het neerzetten!! 
Wij gaan woensdag naar Katwijk, stonden hier op de reserve lijst dus daar kunnen wij vanaf.
Dat is goed hoor . zal je eraf halen !DebbieV schreef: Wij gaan woensdag naar Katwijk, stonden hier op de reserve lijst dus daar kunnen wij vanaf.
Wat een leuk hondje in je onderschrift, volgens mij heb ik deze foto weleens meer gezien kan dat ?
Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) 1 plaatsje vrijgekomen !
Een kennis van mij met een hondje met dm wil ook graag titeren. Zou ze er ng bij kunnen? Zo ja dan meldt ze zichzelf nog even (is nu nog niet geregistreerd)
Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) Vol !!
Hallo allemaal,
Ik sta gepland voor 12.10 uur en zou graag wat later willen ivm een cursus die ik met mijn hond volg.
Is er iemand, die eventueel met mij zou willen ruilen? Zodat ik wat later aan de beurt ben?
Hoor het graag.
Groetjes Nicole
Ik sta gepland voor 12.10 uur en zou graag wat later willen ivm een cursus die ik met mijn hond volg.
Is er iemand, die eventueel met mij zou willen ruilen? Zodat ik wat later aan de beurt ben?
Hoor het graag.
Groetjes Nicole
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

10.20 Mara M ........................ 1 hondNicole69 schreef: Hallo allemaal,
Hoor het graag.
Groetjes Nicole
12.10 Nicole69 .................. 3 honden
12.45 Annemarie Rijnveld ....... 2 honden
Hoi, als het je helpt, kan je wel met mij ruilen...
Naomi, kan je even naar jouw tijd kijken? Jij bent een stuk vroeger aan de beurt dan ik, maar als je met mij meerijdt, is het beter dat wij wat dichter bij elkaar komen te staan...hoe op te lossen?
Als dat zou lukken Annemarie, zou dat heel fijn zijn. Kwart voor 1 moet ik kunnen halen.
Kunnen we dat zo afspreken? Geef ik het officieel door aan de planning.
Dan is dat geregeld zo, nu komt de tijd van Naomi en Annemarie wat dichter bij elkaar te liggen, en Nicole69 kan wat later komen. zal het veranderen !
-
essie
- 3-sterren

Wil graag mijn afspraak afzeggen.
Datum kwam uiteindelijk toch niet zo lekker uit en heb nu een afspraak bij Tannetje zelf gemaakt voor de vrijdag ervoor.
Komt beter uit.
Datum kwam uiteindelijk toch niet zo lekker uit en heb nu een afspraak bij Tannetje zelf gemaakt voor de vrijdag ervoor.
Komt beter uit.
Is goed , ik haal je van de lijst.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

OK, ik heb inmiddels bij mij thuis de tijd al aangepast....ik wacht nog op antwoord van Naomi, ben bang dat ze het bericht nog niet heeft gelezen.Nicole69 schreef: Als dat zou lukken Annemarie, zou dat heel fijn zijn. Kwart voor 1 moet ik kunnen halen.
Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.)weer 1 plaatsje beschikbaar
Voor mij is het prima. We zitten wel nog net tijd ertussen maar dan gaan we toch ff wandelen of zo.