Kun je nagaan hoe het vanuit Hoogeveen lijktPluto schreef: Vanuit Zevenaar gezien wel ja!
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Of vanuit Zuid-DenemarkenMini's 3-tal schreef: Kun je nagaan hoe het vanuit Hoogeveen lijkt![]()
Rondje NL gedaan vandaag. Eerst een special delivery in Ens, toen een omweg via Zwolle wegens uien op de weg. Paardje bekappen in Vianen, hapje eten bij paps en mams neefje en nichtje en weer naar huis door de polder. Lang en leuk dagje en thuis hebben ze zich prima vermaakt met het oppashondje.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Vandaag laatste dag stage. En na stage ga ik mijn contract tekenen. Spannend! Meteen informeren wat ik ga verdienen.
wel belangrijkhannabelgje schreef: Vandaag laatste dag stage. En na stage ga ik mijn contract tekenen. Spannend! Meteen informeren wat ik ga verdienen.
succes vandaag !!!hannabelgje schreef: Vandaag laatste dag stage. En na stage ga ik mijn contract tekenen. Spannend! Meteen informeren wat ik ga verdienen.
Succes!hannabelgje schreef: Vandaag laatste dag stage. En na stage ga ik mijn contract tekenen. Spannend! Meteen informeren wat ik ga verdienen.
Volgens mij is onze koelkast overleden... 
Gelukkig niet een vriezereelke schreef: Volgens mij is onze koelkast overleden...![]()
Die zit er bij inMini's 3-tal schreef: Gelukkig niet een vriezer![]()
Maar, na 10 min stilte, is ie nu zachtjes aan het brommen. Duimen dus maar!
Hij bromt nog steeds braaf heel zachtjes en de temperatuur zakt. Fieuw.
Hij maakte de afgelopen dagen steeds een vreemd hard geluid. Hebben we 2 jaar geleden ook gehad en toen ging de compressor stuk. Hadden het rooster aan de achterkant er al afgehaald en goed schoongemaakt vanbinnen. Vandaag het koelgedeelte leeg gehad, met de waterblazer wat ijs weggesmolten, en nog even een hete pan erin laten staan voor de restjes ijs.
Toen ik m daarna aanzette gat ie -5 en +10 aan en deed ie verder niks noppes nada niks.
Nu gelukkig weer wel. Brave koelkast
Hij maakte de afgelopen dagen steeds een vreemd hard geluid. Hebben we 2 jaar geleden ook gehad en toen ging de compressor stuk. Hadden het rooster aan de achterkant er al afgehaald en goed schoongemaakt vanbinnen. Vandaag het koelgedeelte leeg gehad, met de waterblazer wat ijs weggesmolten, en nog even een hete pan erin laten staan voor de restjes ijs.
Toen ik m daarna aanzette gat ie -5 en +10 aan en deed ie verder niks noppes nada niks.
Nu gelukkig weer wel. Brave koelkast
Het was gezellig hier. Heb er eentje uitgeknikkerd, hij sopt het zich buiten maar op.
?TMG1961 schreef: Het was gezellig hier. Heb er eentje uitgeknikkerd, hij sopt het zich buiten maar op.
Ik gok dat hij de kat zachtzinnig naar het buitenverblijf heeft verplaatst....lauraV schreef: ?
- Pauline
- 5-sterren

Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!