Wauw! Gefeliciteerd!!!Pauline schreef: Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!![]()
![]()
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.Kim_S schreef: Wauw! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes....
Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouwPauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.
ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes....![]()
![]()
![]()
En niet raar hoor, wij vieren ook de dag dat we officieel vriendje en vriendinnetje werden
En onze trouwdag ook nog!
Die geweldige vent van jou mag trouwens wel eens met die van mij praten, die cadeautjes lukken hier nog niet zo
-
Martine-Tom
Pauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.
ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes....![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Moet altijd denken aan de roemrijke uitspraak van mijn opa.
Opa en oma waren 60 jaar getrouwd, oma in de keuken, opa met zijn broers in de kamer, zegt 1 van zijn broers "zo Arie, 60 jaar dat moet wel echte liefde zijn" opa werpt een schuine blik in de keuken, verzekerd zich dat oma hem niet hoort en spreekt de woorden..."Nee Johan...dat heet berusting"
- Pauline
- 5-sterren

Ik zal hem een keer sturen!Kim_S schreef: Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouw![]()
En niet raar hoor, wij vieren ook de dag dat we officieel vriendje en vriendinnetje werden
En onze trouwdag ook nog!
Die geweldige vent van jou mag trouwens wel eens met die van mij praten, die cadeautjes lukken hier nog niet zo![]()
![]()
Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen.
- Pauline
- 5-sterren

Hahahahaaaaaa ja soms moet je je wel berusten!Martine-Tom schreef:
Gefeliciteerd!
Moet altijd denken aan de roemrijke uitspraak van mijn opa.
Opa en oma waren 60 jaar getrouwd, oma in de keuken, opa met zijn broers in de kamer, zegt 1 van zijn broers "zo Arie, 60 jaar dat moet wel echte liefde zijn" opa werpt een schuine blik in de keuken, verzekerd zich dat oma hem niet hoort en spreekt de woorden..."Nee Johan...dat heet berusting"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Pauline schreef: Ik zal hem een keer sturen!
Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen.![]()
Proficiat!! Xxx
Wij na 5 maanden "al"Pauline schreef: Ik zal hem een keer sturen!
Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen.![]()
Nog geen dag spijt van gehad
Das wel heul snelNadia schreef:Yordi en ik woonde al samen voor we verkering hadden.
Proficiat!! Xxx
Gefeliciteerd !!!Pauline schreef: Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!![]()
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Nou ja zeg jullie waren snel Nadia!!! 
Dosering tramadol verlaagd bij Danny. Hij kan beter uit de voeten en schreeuwt niet meer. Blijf duimen 
Kus voor Danny 
En natuurlijk hele grote gefeliciteerd voor Plien en Eddie!
En natuurlijk hele grote gefeliciteerd voor Plien en Eddie!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Plien en Eddie gefelicidingest! Mijn contract is getekend en het salaris valt nog goed mee. Nu lekker paar dagen vrij en dan weer vol aan de bak. Ik heb afscheid genomen op stage en een leuk cadeautje gekregen.
Gefeliciteerd Pauline!
Ik woonde 'pas' na een kleine 5 jaar samen met mijn vriendje maar was dan ook 15 (bijna 16) toen ik verkering met hem kreeg
Ik woonde 'pas' na een kleine 5 jaar samen met mijn vriendje maar was dan ook 15 (bijna 16) toen ik verkering met hem kreeg
Ik 17 (bijna 18)dinky89 schreef: Gefeliciteerd Pauline!
Ik woonde 'pas' na een kleine 5 jaar samen met mijn vriendje maar was dan ook 15 (bijna 16) toen ik verkering met hem kreeg![]()