Wie heeft deze chuckit bal voor de hond?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Wie heeft deze chuckit bal voor de hond?
Hoe heet de frisbee van dit merk?
En gooit deze een beetje goed?
We hebben er nu 1 van Ruffwear die is ook super maar na bijna 2 jaar bijna dagelijks gebruik, vooral op het strand en in zee raakt ie een beetje af (heb al een naadje weer genaaid en werkt nu nog steeds maar de binnenrand gaat wel stuk)
En gooit deze een beetje goed?
We hebben er nu 1 van Ruffwear die is ook super maar na bijna 2 jaar bijna dagelijks gebruik, vooral op het strand en in zee raakt ie een beetje af (heb al een naadje weer genaaid en werkt nu nog steeds maar de binnenrand gaat wel stuk)
-
fransbulletje
Graag gedaanchoopy schreef: Thanks allemaal voor de animo. Ben door mn hele actie voorraad heen.![]()
-
Lil
Ahhh de aanbieding gemist, boehoe.... Vond hem ook te duur, maar met die pony van mij heb ik wel een flink formaatje nodig.
- renate1982
- 4-sterren

Helaas ik ook te laat 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is dat toch altijd met duur hondenspeelgoed dat je dat dan gelijk tijdens de eerste wandeling kwijt raakt?
Ik was lekker aan het voetballen met Patsy langs de slootkant met een hele steile wal. Ik dacht nog, o ik moet hem niet in de sloot schieten. En prompt gebeurde dat natuurlijk.
Daar dreef de bal midden in de sloot, steile hoge wal ik kon er niet bij. Dus ik Patsy aanmoedigen, apport...apport. Maar die durfde niet van die hoge wal af. Maar ja ik zag daar 30 euro in het water vallen dus ik bleef iedere poging aanmoedigen. En ja hoor daar ging ze, plons. Ik wilde haar nog de kant op helpen, maar nee ik doe het zelf!
Bal weer op de kant, schiet ik hem daarna voor de 2e keer in de sloot. Gelukkig kende Patsy nu geen vrees meer en dook gelijk het water in om de bal er weer uit te vissen. Knap kind! (en domme mamma
)
Ik was lekker aan het voetballen met Patsy langs de slootkant met een hele steile wal. Ik dacht nog, o ik moet hem niet in de sloot schieten. En prompt gebeurde dat natuurlijk.
Bal weer op de kant, schiet ik hem daarna voor de 2e keer in de sloot. Gelukkig kende Patsy nu geen vrees meer en dook gelijk het water in om de bal er weer uit te vissen. Knap kind! (en domme mamma
MarijeEnBoomer schreef: B zou de randjes eraf willen knagen....
Ik heb van die onverwoestbare tennisballen van Chuck it en die zijn opgewassen tegen B.
Ze kunnen het niet hebben als Sas er met haar auto overheen rijd.. Dan scheuren ze![]()
*Dorothea* schreef: Wat is dat toch altijd met duur hondenspeelgoed dat je dat dan gelijk tijdens de eerste wandeling kwijt raakt?
Ik was lekker aan het voetballen met Patsy langs de slootkant met een hele steile wal. Ik dacht nog, o ik moet hem niet in de sloot schieten. En prompt gebeurde dat natuurlijk.Daar dreef de bal midden in de sloot, steile hoge wal ik kon er niet bij. Dus ik Patsy aanmoedigen, apport...apport. Maar die durfde niet van die hoge wal af. Maar ja ik zag daar 30 euro in het water vallen dus ik bleef iedere poging aanmoedigen. En ja hoor daar ging ze, plons. Ik wilde haar nog de kant op helpen, maar nee ik doe het zelf!
Bal weer op de kant, schiet ik hem daarna voor de 2e keer in de sloot. Gelukkig kende Patsy nu geen vrees meer en dook gelijk het water in om de bal er weer uit te vissen. Knap kind! (en domme mamma)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze ligt nu trouwens uitgeteld op m'n schoot te slapen, heul vermoeiend zo'n baas die niet kan schieten,
haha dat is net zoiets als Henneke die leuk een frisbee gooit recht tegen Salto zijn kop 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
of zoals vanmorgen: safestick in de brandnetels gooien 
die arme honden hebben het maar zwaar met die baasjes met slechte coordinatie...
die arme honden hebben het maar zwaar met die baasjes met slechte coordinatie...
Krijg je niet meer binnenchoopy schreef: Thanks allemaal voor de animo. Ben door mn hele actie voorraad heen.![]()
Nelson maakt echt al het speelgoed binnen de kortste keren stuk. Behalve deze bal, en zijn fietsband.
De bal is echt favoriet. Hij kan hem goed vastpakken en hij valt bij ons toch wel in de klasse 'heel lang onverwoestbaar'. Hij heeft hem nu echt al een tijd en ravot er elke dag mee.
De bal is echt favoriet. Hij kan hem goed vastpakken en hij valt bij ons toch wel in de klasse 'heel lang onverwoestbaar'. Hij heeft hem nu echt al een tijd en ravot er elke dag mee.
Leuke en sterke bal. Niet geschikt om op de kauwen, maar ja daar is tie naturlijk ook niet voor
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Kan ze op zich wel weer bestellen. maar dan niet meer voor 14,95 verkopen. Dan ga ik onder de huidige inkoopsprijs zitten.Thea schreef: Krijg je niet meer binnen![]()
-
fransbulletje
De bal is aangekomen.choopy schreef: Thanks allemaal voor de animo. Ben door mn hele actie voorraad heen.![]()
Wat een superbal, Hugo vindt hem helemaal geweldig!