Werd trouwens wel helemaal simpel van de Duitse, Italiaanse, Zwitserse, Franse en Hollandse campers en sleurhutten op de weg.
1 mei
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: 1 mei
Ik heb gewoon lekker gewerkt vandaag. En mag 5 mei ook. Gewoon, omdat het kan. 
Werd trouwens wel helemaal simpel van de Duitse, Italiaanse, Zwitserse, Franse en Hollandse campers en sleurhutten op de weg.
-
Lil
Wat is stille dinsdag?Mini's 3-tal schreef: Ik kan me niet heugen dat ik op Goede Vrijdag, Hemelvaartsdag, stille dinsdag, aswoensdag, dag van de arbeid of bevrijdingsdag vrij ben geweest.
Hemelvaart is in NL meestal toch een vrije dag? (op enkele beroepen na die altijd werken).
Goede vrijdag: is dan ooit vrij geweest?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kim_S schreef: Dat zijn takkenduitsers![]()
Ik heb telefoondienst vandaag voor de gasten die vandaag bij onze appartementen in Mitte inchecken, ik heb een collega die ze incheckt. Als er emails binnenkomen moet ik die beantwoorden. Maar omdat heel Europa (met uitzondering van Nederland) vandaag vrij heeft, is het op dat front erg rustig. De stenen liggen klaar op ons balkon, vanavond om 22u. is de laatste gast binnen, dan ga ik op de fiets naar Kreuzberg met de stenen in mijn fietsmandje om die naar de politie te gaan gooien 
Alle gekheid op een stokje... vanmiddag even op die fiets naar de supermarkt geweest omdat we aubergine hadden vergeten, die hebben we persée nodig hebben vanavond. Er zijn 2 supermarkten in de buurt die op zondag en met feestdagen geopend mogen zijn.
Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa's
Op straat is het enorm rustig, alsof het zondag is. Er rijdt wel meer politie rond en er zweeft af en toe een helicopter boven de stad om alles in de gaten te houden. Er zijn hier heel veel straatfeesten aan de gang. Waarschijnlijk zullen er vanaf 12 uur vannacht wel een paar stenen door de lucht vliegen omdat velen dan bezopen is en meent met stenen te moeten gaan smijten...
Alle gekheid op een stokje... vanmiddag even op die fiets naar de supermarkt geweest omdat we aubergine hadden vergeten, die hebben we persée nodig hebben vanavond. Er zijn 2 supermarkten in de buurt die op zondag en met feestdagen geopend mogen zijn.
Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa's
Haha, die drukte komt mij bekend voorMowgli schreef: Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa'sOp straat is het enorm rustig, alsof het zondag is. Er rijdt wel meer politie rond en er zweeft af en toe een helicopter boven de stad om alles in de gaten te houden. Er zijn hier heel veel straatfeesten aan de gang. Waarschijnlijk zullen er vanaf 12 uur vannacht wel een paar stenen door de lucht vliegen omdat velen dan bezopen is en meent met stenen te moeten gaan smijten...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nee hoor, viole mot ik juist hebbe!Martine-Tom schreef: Da benne violen das wa anders 8)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik denk dat Mieke die zuignap onder Violá d'r neus bedoelt.Martine-Tom schreef: geef noumaar gewoon toe dat jij deze outfit ook hebt!