Ze speelt ook niet met speeltjes.. Kan moeilijk Lola weg gooien om te apporteren hahahahaha*Dorothea* schreef: o jammer, ja je weet natuurlijk niet wat haar verleden is. Iedere hond kun je leren om te apporteren, maar als het oppakken van dingen een keer zwaar bestraft is dan wordt het lastiger.
Je hoeft niet altijd dummy's te gebruiken, met een favoriet speeltje kun je ook leuke oefeningen doen.
in navolging van zijn zus Salto doet aan jachttraining
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: in navolging van zijn zus Salto doet aan jachttraining
En bruine spikkel, Guus dacht ik (ben slecht in namen*Dorothea* schreef: o wie dan?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is volgens mij Estherdalmaat.Jantina schreef: En bruine spikkel, Guus dacht ik (ben slecht in namen). En hoe ze hier heet ben ik vergeten te vragen
.
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Ja helemaal goed, hier ben ik! Was m'n wachtwoord weer eens vergeten dus duurde even voor ik kon reageren*Dorothea* schreef: Dat is volgens mij Estherdalmaat.
Guus is nu 9 maanden, heb eerste cursussen ergens anders gedaan, en nu 3 lessen "jachttraining". Gezien z'n boevige leeftijd kan t geen kwaad om de basis weer te herhalen. Het lijkt me erg leuk om dit samen te gaan doen. Heb van het weekend ook een proefles praktijkspeuren gevolgd en dat was ook waanzinnig. Hij had zo snel door wat hij moest doen en had haar iedere keer heel snel gevonden. Mijn slimme spikkel
Het is heerlijk om samen een hobby te hebben!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou hier een boefje van bijna 15 maanden, maar wij zijn ook weer even terug naar de basis. Ik ben wat laks geweest in het blijven oefenen van de basiscommando's en daar loop ik nu tegenaan. Maar dat komt vast weer goed, vandaag was dag 1 van bootcamp.estherdalmaat schreef: Ja helemaal goed, hier ben ik! Was m'n wachtwoord weer eens vergeten dus duurde even voor ik kon reageren
Guus is nu 9 maanden, heb eerste cursussen ergens anders gedaan, en nu 3 lessen "jachttraining". Gezien z'n boevige leeftijd kan t geen kwaad om de basis weer te herhalen. Het lijkt me erg leuk om dit samen te gaan doen. Heb van het weekend ook een proefles praktijkspeuren gevolgd en dat was ook waanzinnig. Hij had zo snel door wat hij moest doen en had haar iedere keer heel snel gevonden. Mijn slimme spikkel
Het is heerlijk om samen een hobby te hebben!
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Zo herkenbaar! En dat duurt dus nog wel even?? Arghhhhhh*Dorothea* schreef: Nou hier een boefje van bijna 15 maanden, maar wij zijn ook weer even terug naar de basis. Ik ben wat laks geweest in het blijven oefenen van de basiscommando's en daar loop ik nu tegenaan. Maar dat komt vast weer goed, vandaag was dag 1 van bootcamp.![]()
Hoe ziet zo'n bootcamp eruit? Geloof dat ik er ook een nodig heb
Ik vind het hartstikke leuk hoor zo'n overenthousiaste goedzak die met iedereen en alles wil spelen en t liefst nog even een zoen volop de mond wil geven maar soms.....
Vooral dat trekken aan de lijn blijft een dingetje. Doet jou boef dat ook zo?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik oefen weer even heel hard de simpele dingetjes, zoals blijven zitten en dan weglopen, blijven zitten terwijl ik een snoepje gooi, het hier komen, het volgen. Ik ben vandaag weer even heel simpel bij het begin begonnen en ga de komende weken de moeilijkheidsgraad verhogen.estherdalmaat schreef: Zo herkenbaar! En dat duurt dus nog wel even?? Arghhhhhh
Hoe ziet zo'n bootcamp eruit? Geloof dat ik er ook een nodig heb![]()
Trekken aan de lijn dat hoort bij het ras.Ik vind het hartstikke leuk hoor zo'n overenthousiaste goedzak die met iedereen en alles wil spelen en t liefst nog even een zoen volop de mond wil geven maar soms.....
Vooral dat trekken aan de lijn blijft een dingetje. Doet jou boef dat ook zo?
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Dat is geruststellend verontrustend*Dorothea* schreef: Trekken aan de lijn dat hoort bij het ras.![]()
Ik verzamel weer goede moed en doe een stapske terug. Gelukkig maakt zo'n spikkel met volle buik op schoot een hoop goed
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Esther heb je geen recente foto, ik ben wel benieuwd naar jouw dalmaatje.
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Ja die heb ik wel maarre hoe plaatste ik ook alweer een foto....ik ga eens puzzelen...
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
link kopieren en dan tussen [img] en /img plakken (de laatste ook tussen [] )estherdalmaat schreef: Ja die heb ik wel maarre hoe plaatste ik ook alweer een foto....ik ga eens puzzelen...
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Gelukt! Meet Guus. Knapperd hè. Zal nog even zoeken naar een full body hihi
-
estherdalmaat
- 2-sterren

Hij wilde niet meer opstaan
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is zeker een knapperd. Mooi hoofd! 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
oow een lekker schapenvachtje, die ligt hier weer in de kast omdat ze hem kaal trekt.estherdalmaat schreef:
Hij wilde niet meer opstaan![]()