Nee hij voert brok maar snel is hij welde Meiden schreef: Dan zal het w.s een versvoeder zijn en hem hier vandaan hebben genomen... er is niets gedeeld op mn FB.... zou het anders ook niet weten..
Dogfrisbee op Animal Event. ( foto`s )
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Dogfrisbee op Animal Event. ( foto`s )
Ik bedoelde eigenlijk de gezichten van de mensen op de achtergrond 
Er staan zo veel mensen foto's te maken, en degene die vaker foto's maken ven het frisbee weten hoe zo'n sprong gaat, dus het zal me niks verbazen als er gewoon meer mensen zijn die deze foto hebben gemaakt !
Misschien heeft Wendy of Cecile hem gedeeld ? Tis tenslotte broertje van Storm...
Misschien heeft Wendy of Cecile hem gedeeld ? Tis tenslotte broertje van Storm...
Die black and tan wat zou dat voor ras zijn? Chodsky pes?
-
Cizsel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben onschuldig!!miik schreef: Er staan zo veel mensen foto's te maken, en degene die vaker foto's maken ven het frisbee weten hoe zo'n sprong gaat, dus het zal me niks verbazen als er gewoon meer mensen zijn die deze foto hebben gemaakt !
Bij mijn weten zitten de baasjes van Chaos niet op dit forum, maar krijgt Chaos wel vers (KVV).
Gave foto's!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Leuk die verschillende rassen en allemaal even enthousiast :-)
Mooie foto's Marjan !
Mooie foto's Marjan !
OW leuk! Wij waren er ook ;-) met mijn kleine rode springkanon
Alleen was is om half 10 al aan de beurt en pas rond half 5 weer
Zo'n leuke sport
En super trots!! we hebben in de distance toch wat puntjes verzameld en een mooie 10e plaats :-)
Alleen was is om half 10 al aan de beurt en pas rond half 5 weer
Zo'n leuke sport
En super trots!! we hebben in de distance toch wat puntjes verzameld en een mooie 10e plaats :-)