Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Deze middag lekker in de tuin aan de gang. De kas onkruid vrij gemaakt en de komkommerplant in de volle grond gezet. Nu het stuk tuin schoonmaken en de courgetteplanten in de volle grond zetten en ook de pompoenen mogen van mij lekker naar buiten.
Indien er nog tijd over is ga ik ook nog wat zaaien in de mm bakken. Zalig dit weer!
Indien er nog tijd over is ga ik ook nog wat zaaien in de mm bakken. Zalig dit weer!
Ik heb gisteren tomaat en courgette gezaaid. Beetje laat
ik hoop dat ik er nog iets van kan oogsten.
Tomaat is idd vrij laat. Corgette is nu eigenlijk goede periode.
Succes ermee.
Succes ermee.
Ach anders koop ik een plantje 
Mijn ene olifantenknoflookplant is al zo dik als een leuke prei, ik ben zo nieuwsgierig, zou hem het liefst even opgraven
De stamslabonen die ik binnen gezaaid heb komen mooi op, met een beetje geluk kunnen ze dit weekend in de grond, afhankelijk van de weersvoorspelling

Maandag eindelijk mijn konijnen tuin gedaan.. Pfieuw wat een werk was dat..
Ik heb een explosie aan radijsjes, maar mijn komkommer zaadjes doen het nog altijd niet...
Tip: Op maandag komt 'Maartens moestuin' op TV. Wel een vrij zaai programma, maar er komen zo af en toe wel goede tips voorbij..
http://www.vpro.nl/lees/tv/2014/maartens-moestuin.html
Ik heb een explosie aan radijsjes, maar mijn komkommer zaadjes doen het nog altijd niet...
Tip: Op maandag komt 'Maartens moestuin' op TV. Wel een vrij zaai programma, maar er komen zo af en toe wel goede tips voorbij..
http://www.vpro.nl/lees/tv/2014/maartens-moestuin.html
Maarten is gewoon leuk.

HahahaNeally schreef: Maarten is gewoon leuk.![]()
![]()
Wij hebben alle afleveringen tot nu toe gezien, leuk !! maar hij is wel enorm traag en dan moppert ie over kleine rode kooltjes terwijl hij helemaal niets aan bemesting doet 
Ach, zo is Maarten. 8)
Hij bemest wel.. hij heeft een berg koeienpoep wat hij met water mengt.Nynke schreef: Wij hebben alle afleveringen tot nu toe gezien, leuk !! maar hij is wel enorm traag en dan moppert ie over kleine rode kooltjes terwijl hij helemaal niets aan bemesting doet![]()
Daar heb jij gelijk in !! Maar heb je die aflevering gezien waarin hij moppert over zijn mini rode kooltjes t.o.v. de rode kolen van de buurjongen die wel bemest ??Roosj schreef: Hij bemest wel.. hij heeft een berg koeienpoep wat hij met water mengt.
OT: Als het goed is krijgen we nu eindelijk vandaag substantieel hemelwater over ons !!
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
gisteren de eerste kilo spinazie geoogst en gegeten, was heerlijk 
Zo een kilo! Hoeveel m2 spinazie was dat?aurora borealis schreef: gisteren de eerste kilo spinazie geoogst en gegeten, was heerlijk![]()