dak gemaakt
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: dak gemaakt
Mooi zeg!
Zolang de kat er niet met de kop doorheen kan (en dus niet kan ontsnappen) is het volgens mij ook geschikt voor een katNeally schreef: Enne vraag: die kooi is echt speciaal voor vogels? Ik ben nog steeds op zoek naar een klein buiten verblijf voor mijn kater.
ziet er goed uit
Onze voliere was oorspronkelijk een kattenkennelNeally schreef: Enne vraag: die kooi is echt speciaal voor vogels? Ik ben nog steeds op zoek naar een klein buiten verblijf voor mijn kater.
Oooooh die vraag was zo bedoeld. Snap hem nu pas
. Dit zijn inderdaad gewoon gangbare aluminium panelen. Die kun je in standaardmaten kopen, dan zijn ze 1 bij 2 meter zonder deur of iets. En je kan ze op maat laten maken met alles wat je maar wil. Buiten hebben wij alleen een deur, maar binnen hebben we ook draaibare voerplateaus en twee kleinere luikjes. Je kunt dit prima voor katten gebruiken, alleen dan richt je het wat anders in. Een plankje om op te springen in plaats van zitstokken ofzo.
Onze katten gingen hier trouwens ook wel eens in, maar omdat het voor het gaaies ingericht was, vonden ze er niet veel aan.
Onze katten gingen hier trouwens ook wel eens in, maar omdat het voor het gaaies ingericht was, vonden ze er niet veel aan.
Woow ,ziet er mooi uit zeg 
Ben benieuwd hoe ze het vinden !
Ben benieuwd hoe ze het vinden !
Wouw knap gedaan en wat een mooi verblijf !
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel leuk gedaan. Het scheelt nog voor de zon ook, denk ik.
En dat raam..............zo fijn om je beestjes altijd te kunnen zien.kaszi schreef: Dat ziet er super uit!!!
Mooi verblijfje hebben jou vogels.
Mooi gedaan.