Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Wat een rijkdom. Hele kilo spinazie. Waauw!
Nynke, de tai say (ik weet nog steeds niet hoe het geschreven word) was ERG lekker!!
Zou ik hem nu nog kunnen zaaien?
Nynke, de tai say (ik weet nog steeds niet hoe het geschreven word) was ERG lekker!!
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
een bedje van 60 bij 60eelke schreef: Zo een kilo! Hoeveel m2 spinazie was dat?
Oh dat valt best nog mee dan! Goede oogstaurora borealis schreef: een bedje van 60 bij 60![]()
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
ik zaai spinazie altijd dicht op elkaar net als snijbiet en het groeit inderdaad super goed zal ook wel door de compost komen die er op ligt. De sla gaat ook als een tiereliereelke schreef: Oh dat valt best nog mee dan! Goede oogstMijn bak is 40 x 80 dus dat geeft hoop voor over een paar weken
Ja hoor, volgens mij wel. Gewoon proberenNadia schreef: Nynke, de tai say (ik weet nog steeds niet hoe het geschreven word) was ERG lekker!!
heb net ook de afleveringen gezien. hij heeft soms een bijzondere kijk op dingen, haha.Neally schreef: Maarten is gewoon leuk.![]()
![]()
eitje van de kipjes: ei is natuurlijk een menstuatieprodukt, dus of dat nou zo aantrekkelijk is om te eten valt te bezien.
eigenlijk nog nooit zo tegen aan gekeken
hij eet trouwens alsof hij uitgehongerd is
Laatst gewijzigd door petralita op do 08 mei 2014, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw... Mijn pompoen in mijn woonkamer heeft al 2 open bloemen.....
petralita schreef: heb net ook de afleveringen gezien. hij heeft soms een bijzondere kijk op dingen, haha.
eitje van de kipjes: ei is natuurlijk een menstuatieprodukt, dus of dat nou zo aantrekkelijk is om te eten valt te bezien.
eigenlijk nog nooit zo tegen aan gekekenmaar lekker is een eitje wel
hij eet trouwens alsof hij uitgehongerd is![]()
Mijn standaard antwoord als mensen weer eens verbaasd zijn dat een kip eieren legt als er geen haan bij zit; een vrouw wordt toch ook gewoon elke maand ongesteld?
ik ga vandaag weer zaaien; sla, tahtsai en misschien nog wat.
De kas staat er eindelijk. Nog een paar kleine aanpassingen en volgende week kan ik in de kas gaan zaaien.
De tuinbonen en peultjes doen het geweldig goed, net zo als de knoflook en de uien.
De radijsjes kan ik volgende week oogsten en de veldsla hebben we al gegeten.
Van de week gaat de mais de grond in.
De tuinbonen en peultjes doen het geweldig goed, net zo als de knoflook en de uien.
De radijsjes kan ik volgende week oogsten en de veldsla hebben we al gegeten.
Van de week gaat de mais de grond in.
Veldsla! Dat zou ik ook nog wel willen 
Ik wil 1 courgette plantje buiten zetten. Maar vrees dat het niet echt v het weer er voor is
Ik wil 1 courgette plantje buiten zetten. Maar vrees dat het niet echt v het weer er voor is
Mijn veldsla doet helemaal niets
. Ik heb nu 4 bakken mooi met sla en 4 lege bakken. Ga maar eens kijken voor nieuw zaad, want ik wil dat eigenlijk ook graag nog wel uit eigen tuin.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik dacht dat veldsla ook meer een najaargewas is hoor.
Veldsla verdraagt geen warmte heb ik gehoord, is dus een echte koudekiemer.
Je kunt je courgette na afharden best buiten zetten Nadia, ik heb er ook 2 buiten staan.
Je kunt je courgette na afharden best buiten zetten Nadia, ik heb er ook 2 buiten staan.