Dat er eentje in jouw navel, eentje in jouw aars en eentje in jouw schaamlip zit?Anne in Duitsland schreef: OMFG! Navel, aars, schaamlip... Iemand die een nóg enger verhaal weet?!![]()
Kijk eens in je navel!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Kijk eens in je navel!
Verwarren we hier allemaal niet de teken met de piercings?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik ga direct een navelvullende piercing en kuisheidsgordel aanschaffen 
Ja fijn. Heerlijk topic. Ik heb heus niet overal jeuk nu 
En ik heb al zo'n teken-ding de afgelopen weken...iedere avond gaat er minstens een keer het licht weer aan als ik op bed lig, omdat ik er dan van overtuig ben dat er een teek zit

Getverdegetverdegetver.
En ik heb al zo'n teken-ding de afgelopen weken...iedere avond gaat er minstens een keer het licht weer aan als ik op bed lig, omdat ik er dan van overtuig ben dat er een teek zit
Getverdegetverdegetver.
Neem je die vriezer dan wel mee want als we zelf ergens onder de teken zaten dan was het daar welAnne in Duitsland schreef: *gaat vriezer kopen om daar met het koude kompres in te kruipen totdat emigratie naar Zweden een feit is*
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O echt? Ik heb hier sinds eind maart nog maar twee teken op de honden gevonden, en het is echt mooi weer geweest tussendoor. Daarna was het wel weer koud (overdag een graad of 4, 's nachts tot -6), maar nu is het ineens weer 16 graden.pike schreef: Neem je die vriezer dan wel mee want als we zelf ergens onder de teken zaten dan was het daar wel![]()
Hoe dan ook, we hebben altijd minstens twee vriezers bij ons wanneer we hiernaartoe gaan, dus dat komt wel goed.
Zal ook wel per regio verschillen denk ik. Zweden is groot 8)Anne in Duitsland schreef: O echt? Ik heb hier sinds eind maart nog maar twee teken op de honden gevonden, en het is echt mooi weer geweest tussendoor. Daarna was het wel weer koud (overdag een graad of 4, 's nachts tot -6), maar nu is het ineens weer 16 graden.
Hoe dan ook, we hebben altijd minstens twee vriezers bij ons wanneer we hiernaartoe gaan, dus dat komt wel goed.![]()
En we hebben het niet over de honden hier... 
Nee nee over de mensjes