Opoetet op pad

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Opoetet op pad

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Opoetet op pad

Bericht door smulpaap »

Opoe Noa onderweg . Paadjes met gras en bomen zijn leuk  :biggrin2: Hmm hoor ik daar de butler , die klapt in haar handen . Hmm het lijkt er op . Heb ik zeker weer te lang staan snuffelen  :biggrin2: Oma was gisteren weer mee naar Velsen -Zuid , ze moest eerst even wennen . Alles wat tegenwoordig nieuw is ......
Maar het bevalt opoe goed daar . Eerst op je dooie gemakje naar de ezel en de herten kijken . Dan ga je weer een stukje verder .
En dan gaan die andere twee zich na de wandeling nog een partij uitsloven en rennen op de velden .  ::) Nou ik niet hoor , er kwam een heel klein Teckeltje aan en die heb ik heel uitgebreid besnuffelt . En er lopen daar ook andere butlers en die komen mij even een aai geven . Dus ja , het bevalt me daar wel goed zeg maar  8)

Afbeelding
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Re: Opoetet op pad

Bericht door Kim_S »

:-* :-* :-*
Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

He Opoe..ben je daar weer..lekker genoten..ik zie nu pas dat je best heel dicht in de buurt wandelt dus wie weet komt deze groupie je ooit nog een keertje tegen :smitten: :smitten: :smitten:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Heerlijk, lieve opoetet  :-*
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Daar ben je weer. Met je lekkere snuitje. Fijn hoor met de butlers op pad.  :-*
Daantje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Daantje »

Ah fijn om opoe weer te zien  :-*
Dat zijn leuke uitjes !
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Summerditches schreef: He Opoe..ben je daar weer..lekker genoten..ik zie nu pas dat je best heel dicht in de buurt wandelt dus wie weet komt deze groupie je ooit nog een keertje tegen :smitten: :smitten: :smitten:

Ja wie weet  :) Wij gaan wel altijd vroeg . Dan is het rustig , ik zit met de oude tut niet meer te wachten op onaangename verrassingen

Plaats reactie